Er dere klare for fødsel?

M

Moderator Wilma

Guest
Har dere pakket fødebag? Har dere skrevet fødebrev? Er alt klart for baby hjemme? :)
 
Alt er klart[emoji1305] Men jeg er vel ikke helt klar[emoji12][emoji23].
 
Ikke i det hele tatt! Alt er kjøpt inn, men stresser ikke. Veit hvor det ligger en bag å pakke i og seng, vogn etc gidder vi ikke å ta inn før etter fødsel, det blir jo bare stående i veien.
 
JA! Jeg er VELDIG klar! :p 39+5 i dag :) fødebagen er nesten ferdig pakket (mangler det jeg fremdeles bruker, men har skrevet liste da) :) fødebrevet var en del av det skjemaet jeg sendte inn til føden i uke 36 :)
 
Ikke pakket, men vet hva jeg skal pakke... Ikke fått sengen enda, men skulle hun komme før det, får hun vel sove med oss[emoji5] Ikke tenkt å skrive noe fødebrev. Men veldig klar for fødsel likevel[emoji7]
 
Bager er ikke pakket, ellers er ting sånn noenlunde på plass!! Meeen jeg er veeeldig klar mentalt for fødsel og veldig ferdig med å være gravid[emoji28][emoji28][emoji28]
 
Føler meg ikke så klar til å føde. Skal ha pks, og husker tilbake til operasjonsbord, epidural i ryggen, sykepleiere som bommer på årene mine, operasjonssår og blah... har ikke lyst.
Men alt er klart til babyen hjemme, ser henne stadig vekk for meg, og hun ligner på andremann.
 
Langifra klar egentlig, men måtte plutselig bli det... Så frem til noen uker til å få fikset resten, men nå sitter man da her og venter på virkning av modningspille. Godt å ha en hjemme som kan ordne resten!
 
Alt av utstyr har vært klart en god stund, men vi driver å flytter, så man kan vel ikke si at hodet mitt er helt klart ennå[emoji43] Skal bli så godt å komme på plass å kunne senke skuldrene, DA er jeg klar.
 
Veldig klar for vel overstått fødsel [emoji85] ellers er det meste andre klart [emoji2]
 
Det meste er klart i hjemmet. Fysisk veldig klar for å slippe å gå gravid! Psykisk ikke helt klar, blir vel ikke det heller... Fødebagen er klar. Har ikke skrevet ønskebrev
 
Er 37+1 i dag. Føler meg ikke klar i det hele tatt! Fødte sist 37+2 så har mange tanker om det i dag.
 
Jeg er veldig klar for å få babyen ut;) fødebagen er begynt på...mangler bare noen klær til lillegutt.. stellebordet med klær noen på plass idag og senga i går...
Nå er det bare å ha litt tålmodighet :)
 
Vi har stresset sykt med oppussing og å komme i mål med alt vi skulle før babyen kommer. Er skikkelig ordentlig sliten og ønsker meg gjerne litt hvile før han melder sin ankomst. Også vil jeg gjerne ha et par dager til å ordne mat til å fryse i posjoner og til å gjøre siste lille rest her hjemme.

Men, senga og div er montert, babyklærne er vaska og alt til hjemmefødselen står klart, inkludert fødebasseng.
Det eneste som mangler er at jeg blir litt mentalt forberedt :)

17 dager igjen til termin (17.mai),
men har bestilt baby den 11! ;)
 
Back
Topp