Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sorry hvis jeg misforstod deg, leste bare det du skrev og det var jo nettopp det.Klart Tamara styrer dette selv, og jeg fatter ikke hvordan det er teoretisk muilg å tro et sekund at jeg mente SERIØST at Ronja skulle fremlegge sine arbeidsplaner for å tilpasse dette.
Det blir etter min mening for dumt å i det hele tatt tillegge meg sånne tanker![]()
Og jeg trodde det var helt underforstått at det gjorde jeg ogsåJeg skrev det iallefall bare på tull ;-)
Du skrev her øverst at det ikke var seriøst, men 2 avsnitt under om hvordan det faktisk er en fordel for alle og hva "vi" alternativt kan si til Tamara.Det er jo selvsagt ikke seriøst ment da ;-)
Men det hadde vært en fordel, disk vi klare utfordringen bør ronja ha fri. Alternativt kan vi si at Tamara bør gjøre den lettere om hun legger det til kvelder ronja jobber
Men smjeg trodde virkelig ingen seriøst trodde dette var reel "forskjellsbehandling" (hvilket det dog uansett ikke ville vært snakk om, der er ingen fordel for ronja, men for oss alle)
Jeg skjøntr det var tull med engangDet ER en fordel for alle. Men likefullt bare en spøk at Tamara burde ta hensyn da ;-)
Jeg er generelt for dårlig på smilefjes, det vet jeg
Da får jeg bare holde av hele uka så lenge daaaaTenker vi sier at mer info kommer søndag kveld![]()
Tviler på at hun legger opp utfordringen etter mine arbeidstiderDa må du si noe om hvilke kvelder/netter du jobber Ronja, så Tamara kan unngå de dagene;-)
Ja det skulle bare mangleFolk i jobb får sykemelde seg eller ta ut permisjon![]()
Du får prøve å rekruttere endel skravlere som kan være dine stedfortredereDa får jeg bare holde av hele uka så lenge daaaa![]()
Ja det skulle bare mangle
Har da noen fridager til gode![]()
Har nok av stedfortredere her inneDu får prøve å rekruttere endel skravlere som kan være dine stedfortredere![]()
Hahahaha, nei det hadde jeg heller ikke ventaTviler på at hun legger opp utfordringen etter mine arbeidstider![]()