Er dere klare for en ny utfordring?

Klart Tamara styrer dette selv, og jeg fatter ikke hvordan det er teoretisk muilg å tro et sekund at jeg mente SERIØST at Ronja skulle fremlegge sine arbeidsplaner for å tilpasse dette.

Det blir etter min mening for dumt å i det hele tatt tillegge meg sånne tanker ;)
Sorry hvis jeg misforstod deg, leste bare det du skrev og det var jo nettopp det. :) Men da er det jo ingen sak ;)

Det er jo selvsagt ikke seriøst ment da ;-)

Men det hadde vært en fordel, disk vi klare utfordringen bør ronja ha fri. Alternativt kan vi si at Tamara bør gjøre den lettere om hun legger det til kvelder ronja jobber

Men smjeg trodde virkelig ingen seriøst trodde dette var reel "forskjellsbehandling" (hvilket det dog uansett ikke ville vært snakk om, der er ingen fordel for ronja, men for oss alle)
Du skrev her øverst at det ikke var seriøst, men 2 avsnitt under om hvordan det faktisk er en fordel for alle og hva "vi" alternativt kan si til Tamara.

Ingen haha eller smilefjes, så ja, trodde du var seriøs da du forsvarte det, men du sier du ikke var seriøs så ok. Kjenner ikke deg, bare leste det du skrev og derfor misforstod jeg deg. Da er det helt i orden ;)

Det ER en fordel for alle. Men likefullt bare en spøk at Tamara burde ta hensyn da ;-)

Jeg er generelt for dårlig på smilefjes, det vet jeg

Jeg skal stille opp så langt jeg kan! Er ingen superskravler enda! ;)

Forøvrig veldig spent på utfordringen nå! :D

Back
Topp