Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenker vi sier at mer info kommer søndag kveldVet du hvilke dager dette kommer?![]()
Tenker vi sier at mer info kommer søndag kveld![]()
Da må du si noe om hvilke kvelder/netter du jobber Ronja, så Tamara kan unngå de dageneVet du hvilke dager dette kommer?![]()
Da må du si noe om hvilke kvelder/netter du jobber Ronja, så Tamara kan unngå de dagene;-)
Kan ikke ha noe spesialbehandling, så da må de som jobber ta friDa må du si noe om hvilke kvelder/netter du jobber Ronja, så Tamara kan unngå de dagene;-)
Det er jo til vårt felles beste at ronja har friKan ikke ha noe spesialbehandling, så da må de som jobber ta fri![]()
![]()
Ja, helt sikkert, men mener du det er riktig at Forumansvarlig skal planlegge rundt en bruker her inne? Det er jo forskjellsbehandling og bør ikke være sånn.Det er jo til vårt felles beste at ronja har fri
Det er jo selvsagt ikke seriøst ment da ;-)Ja, helt sikkert, men mener du det er riktig at Forumansvarlig skal planlegge rundt en bruker her inne? Det er jo forskjellsbehandling og bør ikke være sånn.
Spurte fordi jeg lurte på om du var seriøs. Ser jo at det er en stor fordel at en som skravler mye her inne har fri, men min personlige mening er at det blir dumt å manipulere konkurranser til vår fordel. Hva er hensikten med konkurranse da? Syns at Tamara skal få bestemme dato i fred og ro uten at vi skal oppgi vaktlister. Blir for dumtDet er jo selvsagt ikke seriøst ment da ;-)
Men det hadde vært en fordel, disk vi klare utfordringen bør ronja ha fri. Alternativt kan vi si at Tamara bør gjøre den lettere om hun legger det til kvelder ronja jobber
Men smjeg trodde virkelig ingen seriøst trodde dette var reel "forskjellsbehandling" (hvilket det dog uansett ikke ville vært snakk om, der er ingen fordel for ronja, men for oss alle)
Spurte fordi jeg lurte på om du var seriøs. Ser jo at det er en stor fordel at en som skravler mye her inne har fri, men min personlige mening er at det blir dumt å manipulere konkurranser til vår fordel. Hva er hensikten med konkurranse da? Syns at Tamara skal få bestemme dato i fred og ro uten at vi skal oppgi vaktlister. Blir for dumtMen det er bare min mening
![]()
Sara bare kødda yummySpurte fordi jeg lurte på om du var seriøs. Ser jo at det er en stor fordel at en som skravler mye her inne har fri, men min personlige mening er at det blir dumt å manipulere konkurranser til vår fordel. Hva er hensikten med konkurranse da? Syns at Tamara skal få bestemme dato i fred og ro uten at vi skal oppgi vaktlister. Blir for dumtMen det er bare min mening
![]()
Jeg skrev det iallefall bare på tull ;-)Spurte fordi jeg lurte på om du var seriøs. Ser jo at det er en stor fordel at en som skravler mye her inne har fri, men min personlige mening er at det blir dumt å manipulere konkurranser til vår fordel. Hva er hensikten med konkurranse da? Syns at Tamara skal få bestemme dato i fred og ro uten at vi skal oppgi vaktlister. Blir for dumtMen det er bare min mening
![]()