Er dere klare for å få en til?

LittleBiii

Forumet er livet
Jeg kunne gjerne tenkt meg en liten en til snart... Lillegutt blir 2 år i begynnelsen av august, og jeg har kjempelyst på en liten en til, sånn at de ikke skiller så mye i alder :)

Noen av dere som har fått en til, eller som har ønsker om å få flere nå? :)

Snuppa ble 2 år 1.juli og har en lillebror på 7mnd, og hun blir storesøster igjen i februar 2014... Forhåpentligvis for siste gang :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Snuppa ble 2 år 1.juli og har en lillebror på 7mnd, og hun blir storesøster igjen i februar 2014... Forhåpentligvis for siste gang :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Så gøy :) Har det gått greit med to tette? Jeg ser for meg at det kan være litt slitsomt, men må jo være veldig koselig når de kan vokse opp sammen i så tette aldre :)

Vi prøver på nr to nå:) Hadde en SA for snart 3 uker siden, så ble nesten en lille bror/søster i februar... Får bare håpe den sitter fort igjen:)
Snuppa mi blir 2 i oktober, så blir ca 2,5 år imellom:)

MA august 2010-uke 12
Store gull født 13.10.2011
SA juni 2013-uke 5

Vi prøver på nr to nå:) Hadde en SA for snart 3 uker siden, så ble nesten en lille bror/søster i februar... Får bare håpe den sitter fort igjen:)
Snuppa mi blir 2 i oktober, så blir ca 2,5 år imellom:)

MA august 2010-uke 12
Store gull født 13.10.2011
SA juni 2013-uke 5
ååå, så trist :( håper spiren setter seg fort igjen! :)

Snuppa blir 2 i slutten av juli, og vi har vår første pp nå...! Spennende!! Går og kjenner på alle mulige slags tegn på at en liten spire skal sette seg.. :-) Må vel bare vente og se om tanta kommer...hehe :-) Gleder meg til en liten bebis igjen :-)

Snuppa blir 2 i slutten av juli, og vi har vår første pp nå...! Spennende!! Går og kjenner på alle mulige slags tegn på at en liten spire skal sette seg.. :) Må vel bare vente og se om tanta kommer...hehe :) Gleder meg til en liten bebis igjen :)

Åå, så gøy! Håper spiren setter seg fort da ;) Lykke til :D

Ja, her er det på gang :) om alt går bra blir det 2år mellom dem, perfekt :)

-mobil taster-

Lillegutt ble storebror i april, han ble 2 i mai :) er jo mye arbeid, men mye kos også :D veldig glad for at jeg har to tette og regner med de får mye glede og lærdom av hverandre :)

<3 18.05.11 <3 16.04.13 <3

Mini blir 2 år i august og blir storebror i desember:-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Her har vi to barn med to års mellomrom. Helt perfekt:)
Mannen min er helt ferdig, men jeg hadde syntes det hadde vært koslig med en runde til med prøving, gravid, fødsel og babytid. Der er vi helt forskjellige, for nettopp det er grunnen til at mannen ikke orker ;) hehe. Men vi har egentlig ikke lyst på flere barn, er bare alt rundt som er vemodig å tenke på at en ikke skal få oppleve igjen-sannsynligvis.

Men blir snart tante nå, så år kose meg med den babyen:)

Venter en liten i september og lillemor blir 2 i desember :)

Ja veldig klar. Vært en stund, og dersom alt går bra så blir gullet mitt storebror i mars. Blir da 29 mnd mellom ca.

Mamma til Herman venter lillebrøster mars 2014
Taster på appen :-)

her prøves det og prøves det. er ikke så enkelt med PCOS og prøving desverre.. :(

her prøves det og prøves det. er ikke så enkelt med PCOS og prøving desverre.. :(
Kjenner til den. Har selv pcos, men klaffet på andre runde ned dobbel pergotime kur nå. Forrige gang klaffet det på første enkel kur. Så det er håp.

Taster på appen :-)

Kjenner til den. Har selv pcos, men klaffet på andre runde ned dobbel pergotime kur nå. Forrige gang klaffet det på første enkel kur. Så det er håp.

Taster på appen :)

med første mann så var det kur nr 2 med enkel.
nå har vi vært igjennom 1 enkel (syklusen måtte pillestoppes på 70 dager)
og 2 doble, testen er ikke blitt pos ennå så... ja. litt pesimisst nå... men neste syklus blir pillefri mnd... for kroppen begynner å bli skikkelig utslitt...

Datteren min er nå 1,8 år og jeg venter en jente 11 september. Har mellom disse to graviditetene hatt to spontanaborter.

Gleder meg til å ha baby igjen!

<3 odine <3 27/10/11
Venter en prinsesse 11/09/13

Ja, her er det på gang :) om alt går bra blir det 2år mellom dem, perfekt :)

-mobil taster-

Så gøy! Jeg syns det virker perfekt å få nå som lillegutt snart blir 2 år... Men her må det litt tålmodighet til og kanskje litt overtalelse også tror jeg, for sambo er visst ikke helt klar for nr 2 enda :P Lykke til med prøvinga :)

Lillegutt ble storebror i april, han ble 2 i mai :) er jo mye arbeid, men mye kos også :D veldig glad for at jeg har to tette og regner med de får mye glede og lærdom av hverandre :)

<3 18.05.11 <3 16.04.13 <3

Ååå, så gøy! :) Skjønner at det kan være litt arbeid, men er jo som du sier, at det er mye kos med det også^^, Jeg har alltid ønsket meg tette barn, men sambo er ikke helt klar for nr 2 enda, så jeg håper for all del ikke jeg må vente aaaaltfor lenge med å få nestemann... Er så babysyk jeg nå altså! :P

Back
Topp