Hurra.! Gratulerer med lille gutten dinHan kom 5.oktober <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra.! Gratulerer med lille gutten dinHan kom 5.oktober <3
Tusen takkHurra.! Gratulerer med lille gutten din
Han kom 5.oktober <3
Takk! Jaa, er mye å ta seg til for å si det sånnGratulerer så mye! Spennende med 2 så tette da
Han kom 5.oktober <3
Takk :-DGratulerer så masse <3
Åssen går det ?
Nyeskjerrig på hvordan det egentlig er å være 2barnsmor, lite stemte om det de sa å bli mamma generelt så
Ta en test. Så spennende.Vi er i utgangspunktet ferdig med å få barn. Har 3 stk så det er nok å gjøre her i heimen
Men jeg har ikke klart å kvitte meg med babyutstyret..føler liksom at jeg ikke er helt ferdig med å bruke det
Fikk en merkelig følelse bare noen uker etter at jeg fødte minste jenta. Sto og så på en skjorte som svigermor hadde sydd til mannen min da han var liten. Tenkte først at den kunne jeg jo levere tilbake til henne nå siden vi fikk jente og ikke kom til å bruke den på ho, men fikk da en merkelig følelse om at det kunne jeg jo ikke for vi skal jo bruke den seinere til nestemann
Nå er jeg en uke over tiden, men tør ikke å ta en test..
Vi er i utgangspunktet ferdig med å få barn. Har 3 stk så det er nok å gjøre her i heimen
Men jeg har ikke klart å kvitte meg med babyutstyret..føler liksom at jeg ikke er helt ferdig med å bruke det
Fikk en merkelig følelse bare noen uker etter at jeg fødte minste jenta. Sto og så på en skjorte som svigermor hadde sydd til mannen min da han var liten. Tenkte først at den kunne jeg jo levere tilbake til henne nå siden vi fikk jente og ikke kom til å bruke den på ho, men fikk da en merkelig følelse om at det kunne jeg jo ikke for vi skal jo bruke den seinere til nestemann
Nå er jeg en uke over tiden, men tør ikke å ta en test..