Er dere klar for flere barn nå?

Gratulerer så masse <3
Åssen går det ?
Nyeskjerrig på hvordan det egentlig er å være 2barnsmor, lite stemte om det de sa å bli mamma generelt så :p
Takk :-D
Er noe helt annet å være 2 barnsmor! Må være obs på å gi eldstemann nok oppmerksomhet :p også har man jo et dilemma hvis begge vil noe samtidig.. Da må man prioritere! Er ikke så lett å mate småen og leke med storesøster på samme tid :p
Og det å gå ut døren er helt grusomt! Veldig mye styr :) jeg klarer ikke å gå noe sted alene med begge to! Men det er fordi vi ikke har fått begge delene til vognen enda.

Uansett så tror jeg man finner ut av ting etterhvert! Er fullt mulig du syns det går kjempe greit med to :-D
 
Vi er i utgangspunktet ferdig med å få barn. Har 3 stk så det er nok å gjøre her i heimen :)
Men jeg har ikke klart å kvitte meg med babyutstyret..føler liksom at jeg ikke er helt ferdig med å bruke det:eek:
Fikk en merkelig følelse bare noen uker etter at jeg fødte minste jenta. Sto og så på en skjorte som svigermor hadde sydd til mannen min da han var liten. Tenkte først at den kunne jeg jo levere tilbake til henne nå siden vi fikk jente og ikke kom til å bruke den på ho, men fikk da en merkelig følelse om at det kunne jeg jo ikke for vi skal jo bruke den seinere til nestemann :confused:

Nå er jeg en uke over tiden, men tør ikke å ta en test..:oops:
 
Vi er i utgangspunktet ferdig med å få barn. Har 3 stk så det er nok å gjøre her i heimen :)
Men jeg har ikke klart å kvitte meg med babyutstyret..føler liksom at jeg ikke er helt ferdig med å bruke det:eek:
Fikk en merkelig følelse bare noen uker etter at jeg fødte minste jenta. Sto og så på en skjorte som svigermor hadde sydd til mannen min da han var liten. Tenkte først at den kunne jeg jo levere tilbake til henne nå siden vi fikk jente og ikke kom til å bruke den på ho, men fikk da en merkelig følelse om at det kunne jeg jo ikke for vi skal jo bruke den seinere til nestemann :confused:

Nå er jeg en uke over tiden, men tør ikke å ta en test..:oops:
Ta en test. :) Så spennende.:)
 
Vi er i utgangspunktet ferdig med å få barn. Har 3 stk så det er nok å gjøre her i heimen :)
Men jeg har ikke klart å kvitte meg med babyutstyret..føler liksom at jeg ikke er helt ferdig med å bruke det:eek:
Fikk en merkelig følelse bare noen uker etter at jeg fødte minste jenta. Sto og så på en skjorte som svigermor hadde sydd til mannen min da han var liten. Tenkte først at den kunne jeg jo levere tilbake til henne nå siden vi fikk jente og ikke kom til å bruke den på ho, men fikk da en merkelig følelse om at det kunne jeg jo ikke for vi skal jo bruke den seinere til nestemann :confused:

Nå er jeg en uke over tiden, men tør ikke å ta en test..:oops:

Tatt test ennå? Spennende!
 
Back
Topp