Er dere klar for flere barn nå?

Raro

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Ja, dere som har tenkt å få flere barn da .:D Når har dere tenkt å begynne å prøve igjen? Tror vi skal prøve igjen til vinteren kanskje. Dette er vårt 1 barn, så vi skal hvertfall ha ett til:)
 
Veldig klar for en til, men venter litt. Bruker nok opp de p-pillene jeg har (tre måneder til), og så slutter jeg. Vil nok ikke prøve aktivt før til vinteren igjen, men skjer det så skjer det!
 
Jeg er veldig klar for nytt barn, men må vente. I første omgang må jeg få ordna samtale med jordmor før jeg blir gravid. Går det ikke min vei så er jeg ikke sikker på om det blir flere, i såfall er det maange år til..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har hele tiden tenkt ikke før et år etter jeg fikk han. Å tenker det kan egentlig funke fint før min del, har enda ikke fådd mensen da ,å går på cerazette. Får se på sensommer/høst hvordan ståa er da... Spørs å med mannen da:p.
 
Ja stemmer det.. Dine blir tett.. Hvor langt er du på vei nå? alt fint?
Vet ikke enda.. Fikk ikke time til tidlig ultralyd, men skal på oul i morgen! Det blir spennende :)
Er utrolig slitsomt å gå gravid denne gangen. Er så dårlig! Både kvalm, svimmel og vondt i hodet.. Har jo i tillegg Marielle å ta meg av, men får heldigvis mye hjelp fra mannen :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har alltid sagt at jeg bare skal
Ha 1 barn. Men føler meg liksom ikke helt ferdig nå:D vi får se. Mannen tenker jo på at han vil være pensjonist før de flytter hjemmefra:D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vet ikke enda.. Fikk ikke time til tidlig ultralyd, men skal på oul i morgen! Det blir spennende :)
Er utrolig slitsomt å gå gravid denne gangen. Er så dårlig! Både kvalm, svimmel og vondt i hodet.. Har jo i tillegg Marielle å ta meg av, men får heldigvis mye hjelp fra mannen :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Å, så kjedelig å ikke vite da. Men veldig spennende i morgen:) Ja, skjønner godt at det er tungt med en liten baby i tillegg til baby i magen, men godt at du har god hjelp:)
 
Håper å begynne prøvingen mot slutten av året :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Jeg har ikke tenkt å få flere barn. Har ingen mann i livet mitt og ikke på utkikk :p Meg & lille prinsen min føles som den perfekte komplette familie ❤️


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Må se an når jeg går tilbake i jobb, men enten starte å prøve igjen på nyåret eller når vesla har feira 2årsdag :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Syns to holder i massevis..
Sambo vil i hvert fall ikke ha flere, så hvis jeg vil ha flere så må jeg finne en ny mann! :p
 
Ønsker gjerne å sette i gang nå, få en liten mai gutt ( 2 gutter nå, så tipper siste mann er gutt og;) ), men føler at eg må vente til vesle gutten fyller 2 år. Ønsker at han skal få vokse opp litt og få lov til å være " liten" en stund før han blir storebror. Eldste var jo 4,5 år når småen kom så han fikk tid til å bli "stor". Men vi kommer ikke til å prøve så mange ganger hvis eg igjen har gjentatte SA som før siste svangerskap, eg har rett og slett ikke krefter gil det:-( . Så krysser fingrene at om sommere 20

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Sommeren 2015 kan vi starte på siste "gutten";-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Vi vil ha en til, men venter til lillegutt er tre år. Håper naturen er med på laget når vi setter i gang, for det er ingen garanti. Mye utfordringer på jobb for oss begge fremover, og vi ønsker at gutten vår skal få være liten noen år før det kommer en til. Spennende å se om det går som vi tror.
 
Syns to holder i massevis..
Sambo vil i hvert fall ikke ha flere, så hvis jeg vil ha flere så må jeg finne en ny mann! :p
Haha sambo sier det samme ;P mn vil gjerne ha en til jeg da.. Men må glemme bekkenløsning og nattestyr før jeg vil ha flere.. En attpåklatt om 4-5 år kansje? Akkurat nå er det bare godt å ha to, blir litt tid til meg selv imellom slagene, tviler det blir det hvis vi får tre stk...


Sent from my iPad using BV Forum
 
Back
Topp