Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja stemmer det.. Dine blir tett.. Hvor langt er du på vei nå? alt fint?Må nesten bare bli klar mtp at det er en liten en i magen allerede
Sent from my iPhone using BV Forum
Vet ikke enda.. Fikk ikke time til tidlig ultralyd, men skal på oul i morgen! Det blir spennendeJa stemmer det.. Dine blir tett.. Hvor langt er du på vei nå? alt fint?
Å, så kjedelig å ikke vite da. Men veldig spennende i morgen Ja, skjønner godt at det er tungt med en liten baby i tillegg til baby i magen, men godt at du har god hjelpVet ikke enda.. Fikk ikke time til tidlig ultralyd, men skal på oul i morgen! Det blir spennende
Er utrolig slitsomt å gå gravid denne gangen. Er så dårlig! Både kvalm, svimmel og vondt i hodet.. Har jo i tillegg Marielle å ta meg av, men får heldigvis mye hjelp fra mannen
Sent from my iPhone using BV Forum
Haha sambo sier det samme ;P mn vil gjerne ha en til jeg da.. Men må glemme bekkenløsning og nattestyr før jeg vil ha flere.. En attpåklatt om 4-5 år kansje? Akkurat nå er det bare godt å ha to, blir litt tid til meg selv imellom slagene, tviler det blir det hvis vi får tre stk...Syns to holder i massevis..
Sambo vil i hvert fall ikke ha flere, så hvis jeg vil ha flere så må jeg finne en ny mann!