Er dere i jobb fortiden?

Solbæra

Forelsket i forumet
Hei :)
Jeg jobber 100% og er nå gravid (6uker +3 dager) og begynner nå å kjenne at formen er blitt mye dårligere de siste dagene. Kvalmen kjenner jeg stort sett hele dagn på jobb selvom jeg spiser jevnlig. Når jeg kommer hjem fra jobb, ligger jeg på sofaen resten av dagen

Kjenner at der er ikke lenge til jeg kanskje sykemelder meg en periode, for dette begynner å slite meg ut.

Hvordan har dere det?
 
Hei :)
Jeg jobber 100% og er nå gravid (6uker +3 dager) og begynner nå å kjenne at formen er blitt mye dårligere de siste dagene. Kvalmen kjenner jeg stort sett hele dagn på jobb selvom jeg spiser jevnlig. Når jeg kommer hjem fra jobb, ligger jeg på sofaen resten av dagen

Kjenner at der er ikke lenge til jeg kanskje sykemelder meg en periode, for dette begynner å slite meg ut.

Hvordan har dere det?
Jeg har vært sykmeldt 100% pga ivf-behandling, og begynte så smått på 50% forrige uke. Etter lørdagen er jeg helt gåen i ryggen, så kommer nok aldri til å klare 100% igjen. Jobber som butikksjef i matbutikk, og det er mye tung sjauing, stress og trakking..
 
Jeg er hjemme med 4 mnd gammel baby :yuck: dette blir spennende fremover altså :wideyed::yuck: formen er grei den. Litt småkvalm om jeg ikke får spist skikkelig, men kan ikke klage. I foreløpig i hvert fall :rolleyes: tenk først og fremst på deg selv :Heartred
 
Jeg er i fulltidssturnus, hjemmeværende med ettåring, og jobber 30% ved siden av :happy: heldigvis er turnusen min snart ferdig! Men da skal jeg begynne 100% i jobb. Snakk om for få timer i døgnet! :joyful: I tillegg har vi en 3-, og 5- åring :happy: tror nok jeg må begynne å trappe ned litt ja.. ;)
 
Jeg har en tung jobb med mye gåing og løfting. Har blitt sykemeldt ganske tidlig i alle fire svangerskapene, mest på grunn av hyperemesis, men også på grunn av bekkenplager. Føler meg som verdens beste arbeidstaker:wacky:
 
Jobber 100% i kaffebar, så har en litt krevende og stressende jobb i perioder. Står hele dagen, løfter varer/leveranser, har rush tider med kø ut av døra osv.. og mye ekstra å tenke på i korona tider! Blir spennende å se om jeg blir en av de "heldige" som blir kvalm av kaffelukt.. Håper formen spiller på lag en god stund, for elsker jobben min :joyful: Men har tenkt å lytte til kroppen min, og be om tilpasning der det trengs! :)
 
Jeg er sykmeldt i to uker. Ble for vanskelig bare å komme seg på jobb, og med to små hjemme blir det lite hvile på ettermiddagene også. Synes avslapning siste uka har hjulpet på, så håper å være klar for jobb igjen etter sykmeldinga går ut :)
 
Jobber ennå fult, inkl skole fult.
Men sist var jeg sykmeldt fra uke 6 pga bekkenløsning.
denne gangrn håper jeg å holde ut lengere :)
 
Formen er foreløpig veldig fin, så foreløpig er ikke sykemelding aktuelt, men om jeg får bekkenløsning kommer jeg ikke til å klare jobben min i 100% stilling
 
Jobber fullt og merker ikke noe forskjell enn så lenge :) får se hvor lenge det holder seg da... forhåpentligvis leeeenge! *fingers crossed*
 
Jobber 100% og håper jeg kan fortsette helt ut. Har begynt med hjemmekontor denne uken, så det gjør dagen lettere. Jobbet 100% hele forrige svangerskap, men med nr 1 var jeg sykemeldt de siste 3 mnd pga premature rier.
 
Jeg er pedagogisk leder og er i full jobb enda. Forrige gang spydde jeg fem ganger om dagen på jobb de første 10 ukene før jeg kapitulerte og ble sykemeldt en periode. Tilbake på jobb fra uke 14 igjen. Men det var egentlig et helvete. Denne gang tenker jeg at jobb kan få være jobb. Jeg har ikke tenkt til å presse meg gjennom kynnere, lavt blodtrykk og kvalme frem til uke 35 for å stå i jobb. Dette er min suste graviditet og jeg har rett og slett lyst til å kose meg litt med den.
 
Jeg går i full stilling enda :) Håper jeg kan jobbe lenger denne gangen enn sist, da måtte jeg ut med svangerskapspenger ganske tidlig.
 
Er 50% sykemeldt pga kvalmen, men kjenner kvalmen har bedret seg:shy: blir å gå ut sykemeldinga for jeg er så sliten og konstant trøtt :hilarious: sist var jeg hypermesis hele svangerskapet og startet å få nedpress allerede i uke 15 så gikk over til svangerskapspenger for arbeidsgiver kunne ikke tilrettelegge mere :(

håper jeg klarer å jobbe mere enn de forrige svangerskapene mine denne gang, men blir å lytte til kroppen :shy:
 
Back
Topp