Er dere i fin form?

Litt strekk i magen, litt ømme pupper, KJEMPE trøtt og tisser ganske ofte.
Fikk en liten kvalmebølge tidligere i dag, men ikke noe mer enn det.
Trodde ikke man fikk symptomer så tidlig jeg, men når man kjenner etter finner man jo alt hehehe ;)
 
Her er jeg egentlig i fin form.
Har merket jeg er veldig trett for tiden, kan være litt kvalm innimellom, det varierer veldig når på dagen det kommer, det strekker i livmora, og puppene er først nå i dag begynt å prikke veldig, kjennes ut som melkespreng (sist jeg hadde det var når jeg amma snuppa). Har også kjent det godt i ryggen i går og i dag, helt neders i korsryggen.
Alt dette er nytt for meg, jeg hadde svært lite symptomer i det hele tatt med jentene mine.
Så deilig egentlig å kjenne at kroppen jobber for denne spira •??
 
Begynte å spy igår.
Sist spydde jeg i 9 mnd.. Håper virkelig det ikke varer like lenge denne gangen.
 
Kjempe dårlig form, trøtt, kvalm,halsbrann, kaldsvetter! Merker at jeg er gravid
Hadde det sånn under første graviditet og det varte til uke 15, krysser alt jeg har for at dette skal gå over fort. Veldig vanskelig å gå på skole og jobbe når jeg er så dårlig! What to do?
 
Jeg er i elendig form, men det er fordi jeg måtte slutte på medisiner som ikke er forenlig med svangerskap. Forhåpentligvis går det over snart, og da kan jeg fokusere på graviditetssymptomer :)
 
Jeg er i fin form, bare ekstremt trøtt. Det var det som gjorde at jeg mistenkte den forrige graviditeten også :)
 
Nå er jeg kvalm omtrent hele tiden....og veeldig trøtt
 
Er trøttere på kvelden enn vanlig, kjenner mensenlignende symtomer av og til og puppene er veldig ømme! Ellers er jeg i kjempe form!
 
I dag har jeg faktisk vært kjempe kvalm, og er trøtt hele tiden. Sover 1-2 dupper sammen med lille om dagene. Deilig! :)
Håååååper ikke jeg begynner å spy :(
 
Back
Topp