Er dere i fin form?

Liol

Forelsket i forumet
Hvordan er forma jenter? Jeg er allerede sykemeldt, vært det i 9 dager allerede.... :( Her er det kvalme og oppkast som styrer dagene! Likt som når jeg gikk gravid med gutten min. Startet faktisk senere denne gangen! (Synes vel og merke dette absolutt er tidlig nok!!) Håper dere er i toppform! Ha en fin dag!
 
Så kjedelig, håper kvalmen avtar for deg snart, det er vondt å være kvalm hele tiden.
Jeg har ingen problemer, skulle nesten ikke tro jeg var gravid (blir nesten bekymret) er vant til tidligere graviditeter med mange utfordringer  ;)


 

Uff, slitsomt å gå kvalm slik, håper det går fort over. :)

Er trøtt, og har vonde pupper, ellers er jeg i fin form. :)

 
Formen er ok, likt som når jeg fikk jenta mi.. trøtt, ømme bryst og utrolig hormonell! Men ok likevel :)
 
Ikke blitt noe dårlig enda, heldigvis. :)
Hvor langt er du på vei Liol?
 
Jeg er 5+2 ifølge menstermin. Testet positivt 3+2, hadde kvalme allerede da. Oppkast begynte 3+4.
 
Er i kjempeform :-) Litt trettere på kveldene, å mye dogåing ellers tipp topp :-) Likt som sist svangerskap :-)
 
Halsbrann (allerede!!), trøtt, øm nederst i magen og småkvalm innimellom.. ellers i fin form:):)
 
har faktisk vært hjemme fra jobb denne uken. Feber, hodepine og potte tett. Tror ikke dette har noe med graviditeten å gjøre, er nok bare en vanlig influensa;) ellers kjenner jeg ganske lite. går mye på do og er ganske trøtt. dette er min første graviditet så er veldig spent på hvordan alt blir etter hvert:)

 
Ømme bryst, litt vondt i magen i perioder (legen sier det er livmora som vokser, men jeg er jo redd at noe er galt), konstant tissetrengt og sist med ikke minst SULTEN! 
Finnes ikke snev av kvalme. Dette er jo mitt andre svangerskap, mistet i mai, men heller ikke da var jeg kvalm. 

Er det noen flere her som har erfaringer med vondt i magen og ikke minst apetitten? 
 
Kjenner mer nå enn jeg har gjort i mine andre svangerskap.. Litt kvalm på morningen, går bra når jeg har fått i meg mat.. Men, trøtt og småkvalm utover ettermiddag og kvelden.. Øm og "strekk" i magen.. Ømme bryster..det hadde jeg faktisk ikke i de andre svangerskapene.. 
 
Jupp, jeg spiser heele tiden! Er konstant sulten!! Og spiser jeg ikke, går sulten over i kvalme. Og spiser jeg meg mett går det også over i kvalme;) jeg har også menssmerte-liknende vondt omtrent hver dag, og er redd at livmora vokser såpass at magen kommer lenge før jeg vil;)
 
Huffda! Kjipt å bli kvalm så tidlig. Håper det går fort over da :)

Her er det litt livmorstrekk, sliten og trøtt og litt kvalme. Symptomene kom mye tidligere denne gangen, så jeg håper de går fort over igjen. Sist var jeg kvalm til uke 17 ca. Blææ! Det er noe herk.

fr0u: Vondt i magen er helt normalt, og er vel sikkert det symptomet ALLE får. Livmora skal jo vokse seg ganske så stor, så det er ikke rart man får vondt.
Appetitten er vel sikkert også normalt. Jeg har det litt andre veien nå jeg da. Blir kvalm hvis jeg spiser for mye og har ikke mye matlyst om dagen.
 
Jeg var kvalmere i forrige uke enn nå. Ingen oppkast, men av og til kvalme i litt bølger. Siste par dager nesten ikke noe. Strekkete\øm nederst i magen. Ømme ryster, ikke veldig, men har blitt mer de siste dagene. Nyser mye!!! Og er veeeeldig trøtt.... +at sjefen i dag sa at jeg så så fornøyd ut, og spurte; hva skyldes denne gleden du utstråler" ;-) det siste er jo et hyggelig symptom. Lykke til til alle :-)
 
Formen er meget bra må jeg si! Litt tak nederst i magen (men jeg nyter det!) og litt trøttere på kvelden (men det kan også være fordi jeg har jobbet en del i det siste).
 
Jeg merker ingen verdens ting bortsett fra litt ømme pupper, men ikke verre enn at det går helt fin å sove på magen. Har ingen tegn ellers. Er 5+0 i dag.
 
Uff. Allerede ja.. Håper det kommer seg fort! :) Her har jeg ingen symptomer enda enn vondt i magen også kom trøttheten snikende idag også.. Håper jeg ikke blir like kvalm som sist. Da begynte det i uke 6, så får vel bare krysse fingrene..
 
Her kjente jeg nesten med en gang "strekking" i magen. Tror jeg skal ha mensen hele tiden, siden det kjennes slik på murringene. Godt å høre at det er andre som har det og. Da er det nok slik det skal være :-)
 
Trøtt og hormonell, og oppblåst i magen. Pleier ikke å bli noe særlig uggen før etter 6. uke..
 
trøtt, trøttere , trøttest...

ellers i fin form :) kjenner det strekker og tøyer litt i livmorområdet, men det er helt greit :)
 
Back
Topp