Er dere handy?

Jeg finnes ikke handy. Mannen derimot, er superhandy og får til alt selv. Vi er dog nøye på å ha elektriker og rørlegger til ting som er viktige og skal has papirer på. Men han gjør ting klart og så fikser de det nødvendige. Vi har typisk delte oppgaver hos oss. Han renoverer huset og jeg lager mat, vasker klær, handler, gjør alt annet liksom. Bilen må han også ta. Jeg klipper gresset, og han bruker snøfreser. Jeg er evig takknemlig for at jeg har en så flink mann :Heartred
Signerer denne jeg, jeg har blitt mer handy med årene, men mannen er superhandy! :happy:
 
Jeg mener selv at jeg er handy. Mannfolket er ikke så enig da :hilarious::hilarious::hilarious:
 
Jeg liker å prøve meg på ting enten det er maling, snekring og montering/demontering. :)
 
Jeg kan til nød male.. Kjæresten er veldig handy da.
 
Gjør alt selv bortsett fra det elektriske og rørlegger arbeid.
Mannen er utdannet tømrer/ snekker og jobbet med det før.
Jeg har lært masse av han
 
Har pusset opp en del, og gjør det meste selv (samboeren har fagbrev som elektriker, så det også). Har hatt folk til bytting av vinduer (pga bæring) og til røropplegg.
 
Vi gjør det aller meste selv og får hjelp av håndverkervenner til type rørlegging og elektrisk arbeid som ikke trenger dokumentasjon. Mannen er veldig(!) handy og kan det aller meste. Jeg derimot kan ikke skryte på meg så meget, men hjelper til der det er forsvarlig:p
 
Jeg er ikke handy, men samboer er det. Kunne nok lært mye sv han, men har rett og slett null interesse. Interiør design derimot er jeg god på. Så jeg sier hva som blir fint og samboer fikser det. Perfekt arbeidsfordeling :)
 
Jeg er nok av typen som får til det jeg vil, men har ekstremt lite tålmodighet og blir fort sint om ting ikke går som jeg har tenkt :hilarious:
 
Finnes ikke handy overhodet! Jeg er hun derre som ringer en venn å ner om hjelp til å skru opp en hylle.
 
Back
Topp