Er dere handy?

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Tenker på oppussing spesielt ? Maling og snekring ? Gjør dere mye selv eller fagfolk til alt ?:)
 
Gjør det meste sjøl, så lenge det ikke er snakk om endring av planløsning eller elektrisk :)

Var usikker på gulv første gangen, men er jo bare å ta opp og prøve igjen :)
 
Ikke spesielt handy nei. Får en del hjelp av min far. Det hjelper.
 
Ja vi gjør det meste selv:)
 
Vil vel si jeg er ganske handy. Jeg skal bli mamma og pappa i ett, så da må jeg både kunne bake kaker, pusse opp og skru bil.
Gjør alt i huset selv, byttet kledning, lagt nytt tak og installert verandadør er bare noen av oppgavene som er utført :oops:
Synes jo selvfølgelig det er kjempe gøy!
 
Jeg finnes ikke handy. Mannen derimot, er superhandy og får til alt selv. Vi er dog nøye på å ha elektriker og rørlegger til ting som er viktige og skal has papirer på. Men han gjør ting klart og så fikser de det nødvendige. Vi har typisk delte oppgaver hos oss. Han renoverer huset og jeg lager mat, vasker klær, handler, gjør alt annet liksom. Bilen må han også ta. Jeg klipper gresset, og han bruker snøfreser. Jeg er evig takknemlig for at jeg har en så flink mann :Heartred
 
Vi gjør nesten alt selv :) Mannen er handyman nr 1 ❤️ Jeg kan male :p Men jeg er såklart med og hjelper til med forskjellig. Vi tar inn folk når det trengs rørlegger og elektriker. Sånt vil vi være sikre på er gjort skikkelig. Har heldigvis en elektriker som svoger :D
 
Vi gjør nesten alt selv :) Mannen er handyman nr 1 ❤️ Jeg kan male :p Men jeg er såklart med og hjelper til med forskjellig. Vi tar inn folk når det trengs rørlegger og elektriker. Sånt vil vi være sikre på er gjort skikkelig. Har heldigvis en elektriker som svoger :D

Ja, det er sant, jeg kan også hjelpe til med maling ute, men stå i stige tørr jeg ikke :confused: Så jeg må alltid male nederst :)

Også kan jeg sjaue, som å bære materialer, lempe søppel, ting opp og ned fra hengeren og ut og inn fra huset etc. Og hjelpe til med å rive ned. Men mannen må ta oppbygginga igjen etterpå!
Første rommet vi tok hadde han ikke forstått hvor håpløs jeg var, og jeg ble satt til å skru fast takpanel. Det endte med at han måtte etterskru alle sammen :shy: Drillen og jeg er virkelig ikke bestevenner :oops:
 
Mannen er MEGET handy, jeg er ikke. :D Gubben har pusset opp hele huset vårt, og alt er gjort selv, med unntak av elektriker - og rørleggerarbeid (selvfølgelig). Fantastisk flink! :)
 
Ja, det er sant, jeg kan også hjelpe til med maling ute, men stå i stige tørr jeg ikke :confused: Så jeg må alltid male nederst :)

Også kan jeg sjaue, som å bære materialer, lempe søppel, ting opp og ned fra hengeren og ut og inn fra huset etc. Og hjelpe til med å rive ned. Men mannen må ta oppbygginga igjen etterpå!
Første rommet vi tok hadde han ikke forstått hvor håpløs jeg var, og jeg ble satt til å skru fast takpanel. Det endte med at han måtte etterskru alle sammen :shy: Drillen og jeg er virkelig ikke bestevenner :oops:

Jeg unngår stige, men vi har tilgang på stillas og det er bedre :) Er blitt så pysete! :p

Haha, jeg og drillen er heller ikke venner! Tror mannen ble litt oppgitt da jeg skulle skru fast skruer i bordene på terrassen :p Han lærer jo ting på 123 mens jeg må ha det inn med teskje :p
 
Jeg unngår stige, men vi har tilgang på stillas og det er bedre :) Er blitt så pysete! :p

Haha, jeg og drillen er heller ikke venner! Tror mannen ble litt oppgitt da jeg skulle skru fast skruer i bordene på terrassen :p Han lærer jo ting på 123 mens jeg må ha det inn med teskje :p

Godt å høre at vi er flere :p
 
Ja, vi gjør alt selv. Men har jo fagfolk der vi må, selv om min mann kan mye av det også :p
 
Last edited:
Jeg er det, gjør veldig mye selv. Mannen er ikke handy i det hele tatt, men han har en bror som er tømrer så da kan han hjelpe meg istedet :p
 
Anser meg selv som relativt handy :) Mannen jobber med oppussing, så han er absolutt handy :)
 
Ja, ganske handy. Gjør det meste selv utenom elektrisk og rørlegger arbeid. Har bytta rør under vask osv for det er jo ingen sak, men for større rørlegger ting så ringer jeg rørlegger
 
Back
Topp