Er dere gift?

Var gift når vi fikk barn, men synes absolutt ikke det er et must :)
 
Vi er ikke gift og jeg vet heller ikke om vi noen gang kommer til å bli det. Vi har 1 barn og 1 på vei, så for meg er det egentlig likegyldig
 
Vi giftet oss før vi fikk barn, men det var helt tilfeldig. Vi gjorde det fordi vi hadde lyst og ikke fordi det var moralsk riktig. Så lenge barna vokser opp i gode, stabile og trygge omgivelser har det ikke noe å si hvorvidt foreldrene er samboere eller ektefolk - min mening :)
 
Last edited:
Ja, vi er gift og jeg ble gravid måneden etter bryllupet. Det var viktig for han og ikke meg å gifte seg. (Han kommer fra en streng muslimsk familie)
 
Vi er ikke gift og har snart 2 barn sammen. Får se om det blir en gang i fremtiden, men absolutt ikke et must :)
 
Er ugift og har ei på snart 6mnd. Blir nok gift en gang, men vi stresser ikke med det. Er ikke forlovet heller ;)
 
Vi giftet oss før vi virkelig startet å prøve, men det var i grunnen mest fordi vi ikke hadde lyst til å feire med barn:p Det ble 100% vår dag, en dag vi kommer til å huske resten av livet.

Ellers får folk gjøre som de vil. Jeg ser IKKE ned på par som er foreldre, men ikke gift:) Men jeg gidder ikke å jatte med folk som har 100 grunner til hvorfor de ikke har giftet seg enda. Det er snakk om prioriteringer, og ikke minst det å være realistisk.
 
Jeg syntes man skal være gift når man har barn, mannen er ikke enig. Er dere gift? Hvorfor ikke? Det er det eneste rette når man har barn
Først vil jeg si at jeg respekterer andres valg uansett hva de er. Når det er sagt så ønsket jeg å være gift først. Det har litt med tro å gjøre, og den følelsen av å være trygg. Et ekteskap kan selvfølgelig ryke, men den forpliktelsen synes jeg betyr noe likevel. Men mange rundt meg har barn og er verken gift eller forlovet. Og det er helt og holdent opp til dem❤️ :)
 
Vi er ikke gift, enda ;)
Ble veldig uplanlagt gravid etter ca 5mnd sammen og ble ikke noe bryllup før det da :p
Men står på planene for neste sommer
 
Nei, vi er ikke gift og vi skal heller ikke gifte oss.
Sambo ser ikke poenget og jeg har ikke lyst til å gifte meg. Ingen av oss er religiøse og det er ikke noe politisk grunnlag for det. Det er bare et papir.
 
Gift før barn her pga mannens tro :) helt ok for min del.
 
Ja, jeg er gift. Men siden jeg er gift med det kommende barnets mor så mistenker jeg at det er flere her som ikke synes det blir noe mer rett av den grunn :rolleyes:
 
Vi har vært samboere i snart 10 år. Vi har to, snart 3, lykkelige løsunger sammen :D

Vi har det fint akkurat som vi har det og føler ikke noe behov for å gifte meg :Heartred
 
Ja, jeg er gift. Men siden jeg er gift med det kommende barnets mor så mistenker jeg at det er flere her som ikke synes det blir noe mer rett av den grunn :rolleyes:
Huff, unnskyld meg, men måtte fnise litt av måten du skrev det på :hilarious: hurra for kjærligheten! :Heartred
 
Jeg syntes man skal være gift når man har barn, mannen er ikke enig. Er dere gift? Hvorfor ikke? Det er det eneste rette når man har barn

Vi giftet oss rett etterpå. Rett og slett for å ha like navn hele gjengen. Jeg synes d er like bindende å få unge som å gifte seg, så her var d et kriterie for at vi skulle ha mannens etternavn på barna og ikke mitt.
 
Er ikke gift og tror ikke vi kommer til å bli det. Ville gifte meg for et år tilbake, men jeg har slått meg til ro med at det er greit og ikke være gift også :)
 
Back
Topp