Er dere fortsatt i full jobb?

Ble 100% sykemeldt nå etter to uker med 40% sykemelding. Jobber litt hjemmefra for det, men klarer bare små økter om gangen for sliter med noen trange nervekanaler i armene om dagen i tillegg til bekkenløsning... Dette skal bli lange tre måneder kjenner jeg, særlig i den stille perioden etter jul og frem til mars...

Jobber enda 100% og foreløpig går det veldig bra. Håper jeg får gå 100% helt til permisjon.

Jeg reduserte fra 20% sykemelding til 40% i dag. Har i grunn gått 100% på jobb tross sykemelding for det var så mye å gjøre at jeg ikke kommer meg hjem for da må jeg ta arbeid med meg. Skal bli godt å øke og få en dag fri fra jobb så jeg kan slappe av og hvile bekkenet.[emoji1303]

Jobber i utgangspunktet bare 50% og er hjemme med datteren min de andre dagene. Men vurderer sykemelding nå pga ryggproblemer.. Har egentlig ikke lyst så håper i det lengste jeg slipper

Er sykmeldt 100% grunnet risikosvangerskap. Jobber i barnehage, så vil tro rundt dette tidspunktet hadde jeg ikke klart å jobbe fult, med bekkenløsningen[emoji30]

Fremdeles 100% her, og ingen grunn til at det skal endre seg.

Hadde jeg hatt en jobb med mye ståing og gåing, derimot, måtte jeg fått heftig tilrettelegging for å ikke bli sykemeldt. Bekkenet har virkelig begynt å krangle, og ståing og gåing går ikke i lengre tid av gangen.

Nå er jeg sykemeldt pga kynnere.. prøvde å jobbe 20 %, men da ble kynnerne verre.

Nå har jeg velfortjent førjulsferie :) koser meg hjemme med familien min og får slapper av. Men spørs om jeg klarer å jobbe 100% ut svangerskapet. De siste dagene før ferie merker jeg at jeg ble mer og mer sliten, øm og mentalt utkjørt av full arbeidsuke. Kan hende denne lille ferien er det jeg trenger da :) i romjula er det flere helligdager jeg ikke skal jobbe

Her er det vell i grunn 150% jobb for tiden :P
Er litt prosjekt som må gjøres ferdig før jul. Men tenker å gå 100 % så lenge som mulig. Har 2 timers pendling til og fra jobb hver dag, så har nå avtalt hjemmekontor en dag i uken fra februar av :) Så det blir litt digg :)

Legen min gir meg sykemelding ut fra hva nav kan godta har jeg merket. Sliter sterkt med bekkenet og går til behandling hver uke. Ekstremt sliten, spiser dårlig, sover dårlig, går lite opp i vekt, men på jobb skal jeg!
Så sist sa jeg til legen at jeg tar ut sykemelding fra 1 januar og frem til permisjon for nå orker jeg ikke mer press fra lege og nav. Da kunne han plutselig sykemelde meg ut denne måneden likevel. Veldig rart..

100% sykemeldt til over nyttår. Godt å ha det avklart inntil videre. Rart at det skal føles "kleint" å nærmest be om sykemelding når det er anbefalt av flere hold at eg har det.

På forrige mandag ble jeg sykemeldt 30%, så jeg jobber 70% nå! Sykt deilig.

Pga huset vårt ikke er ferdig står vi opp kl 5 og pendler til bhg. Så når vi kjører hjemmefra kl 6, er vi ikke på jobb før 8[emoji31] og vi er ikke hjemme før kl 1715/30 og da drar vi fra jobb kl 15!

Nå gleder vi oss til huset snart er ferdig. Regner med jeg har litt mer energi da:)

Skjønner det er intenst og tar på! Men må si at jeg synes Du og dere er tøffe som står på da, og holder ut med slik pendling! ...er i liknende situasjon mtp reisetid, drar hjemmefra kl 0550 for å ta tog kl 0605. Starter på jobb kl 08... Er hjemme over kl 17 hver dag(noen ganger tidligere når jeg sniker med med et tidligere tog). Søker nye jobber nærmere bostedet, men det er lettere sagt enn jort[emoji111]️[emoji851]

Dessverre 100% sykemeldt [emoji31] risiko med for tidlig fødsel og premature rier (sist svangerskap stoppe de fødsel) håper jeg får begynne å jobbe igjen, men ser dårlig ut [emoji22]

Back
Topp