Er dere bekymret ?

Lykkelillevenn

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Er dere bekymret dette svangerskapet ? Bekymret angående babyen I maven og generelt bekymret ?
Sist svangerskap var jeg kjempebekymra helt fra start til slutt, til nå I dette svangerskapet er jeg så rolig. Håper det fortsetter sånn :)

Er dere bekymret dette svangerskapet ? Bekymret angående babyen I maven og generelt bekymret ?
Sist svangerskap var jeg kjempebekymra helt fra start til slutt, til nå I dette svangerskapet er jeg så rolig. Håper det fortsetter sånn :)
Jeg er rett og slett veldig redd siden jeg har mistet så mange ganger, men roer meg nok etter uke 12 :) Første gangen var jeg ikke bekymret eller redd for noe.

Prøver å ikke være det. Selv om tankene streifer borti alt som kan skje innimellom.. Men det gagner ingen å være redd tenker jeg, så prøver å slappe av og ikke ta noen sorger på forskudd :)

Takk, søte deg ❤ Så lenge jeg kommer meg over uke 8 som jeg mistet sist blir jeg nok endel roligere.
Gleder meg dog over at vi kan få barn, for fikk motsatt beskjed på sykehuset.
Hvor langt er du nå ?
Nemmen ! Åssen kan de si det når det ikke er tilfelle ?

Hvor langt er du nå ?
Nemmen ! Åssen kan de si det når det ikke er tilfelle ?
I følge menstermin er jeg 6 uker i dag, men jeg tror jeg er litt kortere.
Veldig glad sykehuset tok feil, men lurer jo litt på om de har byttet om noen prøvesvar her :p Jeg har vært gravid flere ganger og har en nydelig sønn på 2,5 år ❤

I følge menstermin er jeg 6 uker i dag, men jeg tror jeg er litt kortere.
Veldig glad sykehuset tok feil, men lurer jo litt på om de har byttet om noen prøvesvar her :p Jeg har vært gravid flere ganger og har en nydelig sønn på 2,5 år ❤
Jøsses ! Det må jo være en stor feil av sykehuset ! Bare det å gi den beskjeden om at man ikke kan få barn, når de gjør det burde de være meget sikre på hva de sier. Merkelig greier men helt fantastisk at de tok feil ♡

Sist var jeg ikke spesielt bekymret men nå har jeg hvert inne på forumet her siden 2011 og har hvert borti mange skjebner så nå føler jeg meg ikke trygg på noe før vi eventuelt har en baby i hendene. men bekrymrer meg ikke mye enda for greier ikke helt tro på det nå, og vil ikke få opp forventinger før vi eventuelt har en tidlig UL hvor alt er bra :)

Tja. Jeg er mer bekymret for å miste denne gangen enn de to forrige. Jeg har ingen grunn til det, for jeg har aldri abortert tidligere, men tror det er fordi dette er siste og vi prøvde såpass lenge før den satt, så er jeg redd for å miste og da redd for at det skal ta for lang tid til det sitter igjen.

I mitt første svangerskap var jeg ikke redd. Ble gravid i fjor med en etterlengtet spire, den døde desverre i uke 8, men det ble ikke oppdaget før vi var på privat ul i uke 14+6.. Bestilte ul på gøy da mannen skulle vært på jobb da det var oul. (Jobber offshore). Er 7 uker i morgen og er livredd. Livredd fordi kroppen min ikke ga meg noen beskjed sist at det var noe galt... Ska på tul om 14 dager og er hos lege å måler hcg i blodet en gang i uka. Bli heldigvis passet godt på :)

Jeg er livredd. Første gang var jeg livredd da det var så mye snakk om prematur fødsel hele tiden, men han holdt seg inn til ei uke før termin :) Andre gang var jeg så rolig, og tenkte at dette har kroppen min klart før så da klarer den det igjen. Da endte det opp med fødsel i uke 19. Så nå er jeg livredd. Sover nesten ikke om nettene, har vært hos legen og er blitt sykmeldt, skal til jordmor i uke 7 for å ha noen å snakke med. Tviler på at det hjelper så mye men.

Jeg er livredd. Første gang var jeg livredd da det var så mye snakk om prematur fødsel hele tiden, men han holdt seg inn til ei uke før termin :) Andre gang var jeg så rolig, og tenkte at dette har kroppen min klart før så da klarer den det igjen. Da endte det opp med fødsel i uke 19. Så nå er jeg livredd. Sover nesten ikke om nettene, har vært hos legen og er blitt sykmeldt, skal til jordmor i uke 7 for å ha noen å snakke med. Tviler på at det hjelper så mye men.
Nei uff det høres ikke særlig hyggelig ut :( så forferdelig :( sender en klem og kysser alt for at lille spire ikke kommer før minst uke 37

Mer bekymret for økonomien egentlig. Ellers er jeg ganske sikker på at alt går bra. Har hatt to normale svangerskap før.

Jeg er egentlig ganske bekymret. Jeg har mistet tidligere, men har allikevel en god følelse denne gangen, så da bare håper jeg den stemmer :)

Jeg er egentlig overraskende rolig med tanke på at jeg kun har vært gravid en gang dør, men det endte i tidlig sa... Har bare en følelse av at alt kommer til å gå bra denne gangen. Og alt føles ganske annerledes uten at jeg klarer å sette fingeren på det;)

Jeg var egentlig rolig, men blir veldig bekymret av å lese om alle her inne som har mistet nå eller tidligere :(

Jeg var egentlig rolig, men blir veldig bekymret av å lese om alle her inne som har mistet nå eller tidligere :(
Signerer denne! Er blitt livredd for MA, noe som statistisk sett er veldig skjeldent. Kun pga forum:p

Var rolig jeg også frem til jeg kom inn hit og fikk lese historie etter historie :(
Men er ikke vanlig at det skjer da

Back
Topp