Er dere bekymret ?

Er litt bekymret. Men tror jeg er innenfor normalen ;) redd hver gang jeg kjenner mensliknende smerter. Men alt i alt har jeg trua på at dette går bra :)

Jeg er overraskende lite bekymra til tross for jeg har angst fra før. Koser meg og tar dag for dag :smug:

Jeg var egentlig rolig, men blir veldig bekymret av å lese om alle her inne som har mistet nå eller tidligere :(
Signerer denne! Er blitt livredd for MA, noe som statistisk sett er veldig skjeldent. Kun pga forum:p
Var rolig jeg også frem til jeg kom inn hit og fikk lese historie etter historie :(
Men er ikke vanlig at det skjer da
Usj det var aldeles ikke meningen med denne tråden :( Unnskyld jenter :(

var ikke så bekymret, men etter jeg startet å få brun utflod er jeg veeeeldig bekymret, men håper at legebesøk på tirsdag kan roe meg ned :-)

Jeg er ganske bekymret. Har ikke så mange symptomer annet enn litt trøtthet (det kan jeg jo fint være til vanlig også) og ømme pupper. Har en tante som har SA flere ganger og ikke vært i stand til å fullføre et svangerskap så jeg er redd jeg skal være i samme båt som henne. Første gang jeg er gravid, og er 5+1 i dag. Har fått time til blodprøve for å måle HCG i morgen. Legen kan vel se om nivået er ok i forhold til hvor langt jeg er på vei?

Ja, som faen også. Beklager språket. Mistet min sønn i fjor. Døde i magen helt uventet. Var på ultralyd 2 uker før hvor jordmor sa at det er ingenting som tyder at noe skal gå galt.

Anbefaler alle som er førstegangs/Ikke opplevd noe av dette å kanskje la være å klikke seg inn på slike tråder da det kan dyrke unødvendig frykt. Det skal gå så bra ser dere <3

Ja, som faen også. Beklager språket. Mistet min sønn i fjor. Døde i magen helt uventet. Var på ultralyd 2 uker før hvor jordmor sa at det er ingenting som tyder at noe skal gå galt.

Anbefaler alle som er førstegangs/Ikke opplevd noe av dette å kanskje la være å klikke seg inn på slike tråder da det kan dyrke unødvendig frykt. Det skal gå så bra ser dere <3
Uff a meg så altfor fælt :( hvilken uke døde han ? Sender en stor klem

Uff a meg kjære deg :( du hadde ikke vært på OUL enda du da :(
Niks. Jeg var så ultralyd pga jeg har mistet tidlig før. Pluss jeg er så nysjerrig av meg. Hun jeg går til kan tolke kjønnet nede i 13 uker. Hun har arbeidet som jordmor lenge før jeg en gang ble født. <3 Jeg mååååtte vite kjønnet!

Hun tok en vanlig sjekk. Her så alt helt perfekt ut. Perfekte mål, perfekt størrelse og perfekt alt. Likevel får jeg vondt i magen 2 uker senere og drar til legevakten, hvor vi får beskjed om barnet i magen er død..

Niks. Jeg var så ultralyd pga jeg har mistet tidlig før. Pluss jeg er så nysjerrig av meg. Hun jeg går til kan tolke kjønnet nede i 13 uker. Hun har arbeidet som jordmor lenge før jeg en gang ble født. <3 Jeg mååååtte vite kjønnet!

Hun tok en vanlig sjekk. Her så alt helt perfekt ut. Perfekte mål, perfekt størrelse og perfekt alt. Likevel får jeg vondt i magen 2 uker senere og drar til legevakten, hvor vi får beskjed om barnet i magen er død..
Sender deg all styrke og klemmer ♡ denne gangen må det gå bra ♡ krysser for at lille har klort seg skikkelig fast frem til minst uke 37 ♡

Så utrolig trist, lei på deres vegne :(

Så leit å høre Clique :( Håper og tror det går bra denne gangen :)

Var rolig jeg også frem til jeg kom inn hit og fikk lese historie etter historie :(
Men er ikke vanlig at det skjer da

Helt enig! Jeg var ikke klar over at det var så mange tilfeller men det er vel desverre noe som ikke blir snakket så høyt om!
Jeg er mest urolig fordi jeg ikke har noe særlig symptomer, hadde ikke det sist heller men syns det er vanskelig å tro på at alt er bra når det ikke er noe tegn på en baby i magen Har bestemt meg for tidlig ul denne gangen så slipper jeg være urolig og stressa frem til uke 18-19!

Helt enig! Jeg var ikke klar over at det var så mange tilfeller men det er vel desverre noe som ikke blir snakket så høyt om!
Jeg er mest urolig fordi jeg ikke har noe særlig symptomer, hadde ikke det sist heller men syns det er vanskelig å tro på at alt er bra når det ikke er noe tegn på en baby i magen Har bestemt meg for tidlig ul denne gangen så slipper jeg være urolig og stressa frem til uke 18-19!
Mange triste hendelser :( men tror mange føler trøst i å være på et forum hvor andre har opplevd det samme, så vil tro det er grunnen til at man gjerne hører så mye om det her inne.
Men igjen skal jo også ha tidlig ul for vil være sikker på at det går bra med spiren

Back
Topp