Tusen takk for guid nå skal du se at København får ein ny tilhenger
Haha, alle nordmenn jeg møter vil gjerne dit eller elsker det, hahah
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk for guid nå skal du se at København får ein ny tilhenger
Har en del av det første året tøy fra de 2 eldste. Så har ikke handlet noe klær ennå. Men har fått kjøpt en del brukt av ei venninne av meg som nettopp var ferdig med barn. Så fikk da tak i bilstol, bæresele og vippestol. Har ellers akkurat bestillt ny vogn, stellebag og stellematte fra jollyrom i og med de er ganske billige. Stellebord har sambo laget til. Fikk kjøpt brukt sprinkelseng på loppemarked. Så begynner å få en del i huset etterhvert.
Vi har d meste fra første. Begynt smått å vaske klær, vognpose, babynest osv. Har kjøpt ny babycall, en uro med lyd/musikk og en dagvugge til å ha i stuen. Vi flytter rundt termindato så greit å planlegge og ha en del klart. Stoler ikke helt på at mannen klarer å ordne. Skal hente babybilstolen ned fra loftet og få vasket trekk o.l i sommer en gang.
Skjønner! Skal også have vasket alt, men venter til vi er flyttet og har et sted at legge det
Jeg vet ikke hva som blir først, flytting eller føding Så må liksom vaske og styre litt føler jeg. Legger alt i en kommode. Og flytter vi før fødsel pakker jeg alle babytingene ned i en koffert. Flytter ikke langt, så d skal alltid ordne seg
Ohh, skjønner! Håper du flytter først da, haha
Er glad for jeg flytter i Mai, da jeg har 3 trimester i nye lejligheden