Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ville tatt vanlig strimmel test, av erfaring de der kan være litt teite de testene noen gangerHei ! Tok denne testen idag morges , og tror jeg ser syner . Ser dere noe strek ? Og ville dere stolt på denne ? Er 8dpo idag . Testen skal bare vise strek en vei .![]()

Ok , da skal jeg gjøre det ! Takk for svarVille tatt vanlig strimmel test, av erfaring de der kan være litt teite de testene noen gangerMen ser a en strek der
![]()
Bare hyggeligOk , da skal jeg gjøre det ! Takk for svar
Ser ødelagt utHei ! Tok denne testen idag morges , og tror jeg ser syner . Ser dere noe strek ? Og ville dere stolt på denne ? Er 8dpo idag . Testen skal bare vise strek en vei .![]()
Oki , i willTror jeg ville tenkt at denne var ugyldig, men ta en ny og hold oss oppdatert![]()
![]()
Oh nooo :/ ok , takk for svarSer ødelagt ut
Jeg ser bare en halv strek, er den slik i virkeligheten også?Hei ! Tok denne testen idag morges , og tror jeg ser syner . Ser dere noe strek ? Og ville dere stolt på denne ? Er 8dpo idag . Testen skal bare vise strek en vei .![]()
Den går ned hele , men man ser det knapt på bilde Jeg ser bare en halv strek, er den slik i virkeligheten også?
Den går ned hele , men man ser det knapt på bilde ![]()
Skal ta ny i overmorgen tror jeg .så redd for ny tynn strek:/ Tusen takkOkei. Den ser veldig tynn ut. Ville tatt en nyKrysser fingrene for deg!
Denne er defekt. Ser bare en skarp kant øverst, som dessverre betyr at den er defekt. Jeg ville tatt en ny.Hei ! Tok denne testen idag morges , og tror jeg ser syner . Ser dere noe strek ? Og ville dere stolt på denne ? Er 8dpo idag . Testen skal bare vise strek en vei .![]()