Er denne modellen for stor? *link*

• Trådstarter Trådstarter Kickie
  • Opprettet Opprettet
K

Kickie

Guest
http://www.dagbladet.no/2010/01/06/tema/mote/klikk/modeller/skjonnhet/9802373/

Hva synes dere? Må modeller være syltynne, eller er det fint med modeller med litt former også?

Jeg må innrømme at JEG synes det er finere å se slanke modeller, dette gjelder både kvinner og menn. Men jaggu godt vi er forskjellige[;)]

Med fare for å begå sosialt selvmord her nå..
Så ja,syns hun var litt stor...men veldig pen da..[:)]
Ikke for stor sånn i livet liksom,men som modell...

Hun var nydelig, men jeg klarer ikke se på henne som en "modell"..

Synes modellen på bildet var nydelig[:D] og det er jo helt naturlig - de fleste av oss er ikke sylfider...... [;)] synes det er bra at "normale" lekre damer blir brukt som modeller[:D] Og visst nå klesindustrien kunne fulgt opp - og faktisk laget klær til normale størrelser, så blir jo alt toppers[;)][;)][;)]

ORIGINAL: Senator Malin

Jeg synes hun var for stor ja..

Liker heller ikke at modeller ser ut som noen skjellett, men en mellomting er fint. Slank og sunn! Det er jo sånn vi er "skapt".

sign

Syns hu va for feide ja!

Men nå syns eg ikkje at de syltynne modellene e någe fine heller.

Sgo vert ein mellomting.

ORIGINAL: mammantilenengel

Adriana lima er perfekt. å jeg synest at slik burde modeller se ut.Men nå har jeg seriøse problemer med selvbildet  og med mitt syn på hvordan en kvinne bør se ut. og det innrømmer jeg. jeg synest til gjengjeld at den modellen der så søt ut. og håper at noen skal få folk som meg til å se at det går bra at man er over  60 kg

Kommer jo an på hvor høy du er, men 60 kg er da helt på merket for hvor mye en dame skal veie (hvis hun er mellom 155-170 cm). Syns ikke det er en syk tankegang i det hele tatt.

For min del har det ikke så mye om hvor stor/liten modellene er, men heller at de har fine proposjoner og fast og stram kropp! [:)] Former er fint så lenge det ikke henger liksom.... Slik som på min kropp. [8D][:-]

ORIGINAL: Niiiitah87

Syns hu va for feide ja!

Men nå syns eg ikkje at de syltynne modellene e någe fine heller.

Sgo vert ein mellomting.

ja, for feit til å være modell. 

ORIGINAL: ~prinsesse vilikke~

Mener dere at hun er feit? [:-] Synes hun ser ut som en mellomting jeg, bare at lår/rumpe ser ekstremt stort ut pga. vinkelen. [:-]

Ok, så litt bedre etter, og hun er kanskje litt større enn en mellomting, men ikke mye. Synes hun var nydelig jeg. [:)]

Syns bilder lyver om vekt bestandig nesten.. Så hun kan være mye mindre i virkeligheten enn på det bildet. Hvis jeg skal dømme utifra hva jeg ser så syns jeg hun er tykk, ja. Ikke BÆLfeit, men tykk.

Ser jo disse modellene til Victorias Secret feks. Mange av de ser jo ut til å ha former selv om de er slanke. De ser ikke sykelig tynne ut. Men de fleste er 175 cm + og veier 53-55 kg. De ser ikke så tynne ut på bilder.

kommer ikke over at det ser ut som om hodet ikke passer til resten av kroppen på den første liggende modellen.
Nydelig ansikt på henne, men får det liksom ikke heeeeelt til å stemme??

ORIGINAL: *Solskinnsbolla*

Jeg må innrømme at JEG synes det er finere å se slanke modeller, dette gjelder både kvinner og menn. Men jaggu godt vi er forskjellige[;)]

[:)]

Tja, må si jeg liker slanke modeller best altså, men ikke anorexia slanke heller så en mellomting hadde jo vært ålreit.
MEN, det er meget mulig jeg hadde endret mening om hu hadde modellert(?[:D]) med klær på. Klær som passer hennes fasong, syns hun var en nydelig jente[:)]

Jeg synes ikke noe ska være en standard..
Men selv hadde jeg nok følt meg mere normal som teenåring om modellene var litt mere kraftige som meg og ikke sånne syltynne vakre greier.. å jeg syns damer med litt ekstra er lekkert.. så kunne godt sett flere sånne modeller.. men med klær på og undertøy[;)] så man fikk mere peil på åssen klær som er fint og undertøy[:D]

synns ikke det var pent..
synns ikke hun ser sunn ut i det hele tatt.
hva andre synns får være opp til di selv:)

Jeg syns hun var litt stor ja.... For å være modell altså, ikke sånn ellers. Jeg syns ikke det er så fint å se på en mage som henger....Hun her er jo større enn normal syns jeg da.... Men jeg liker ikke syltynne modeller heller, mer sånn som Tyra Banks er nå, det syns jeg er pent [:)]

Back
Topp