Er denne modellen for stor? *link*

• Trådstarter Trådstarter Kickie
  • Opprettet Opprettet
ORIGINAL: helle2

Synes modellen på bildet var nydelig[:D] og det er jo helt naturlig - de fleste av oss er ikke sylfider...... [;)] synes det er bra at "normale" lekre damer blir brukt som modeller[:D] Og visst nå klesindustrien kunne fulgt opp - og faktisk laget klær til normale størrelser, så blir jo alt toppers[;)][;)][;)]

Viste modellen til min samboer, han svarte: Jeg kunne tatt henne med glede.[:)]
det er fint med former- modellen der har jeg mer til felles med enn kate moss!!!

nei, jeg syns ikke hun var for stor. men hun hadde en ekstremt dårlig vinkel/posisjon som gjorde at hun så enda større ut. hadde hun stått oppreist hadde det nok ikke sett så "ille" ut.

Kommer vel an på hvilket formål hun skal brukes til. Skal hun vise klær for litt "større" mennesker, er hun jo perfekt. I dette tilfellet viser hun jo ikke så mye klær da[8D]

ORIGINAL: Caprice

Hun er jo ei kraftig person, men utrolig pen[:)]
Syns nesten det er bedre å se slike modeller en bein som stikker ut over alt[&:] Man skal se sunn ut[;)][:)]

Hu dondrå der såg ikkje sunne ud ein plass udenom i tryne.

ORIGINAL: Frk.VilleiTrusa

Med fare for å begå sosialt selvmord her nå..
Så ja,syns hun var litt stor...men veldig pen da..[:)]
Ikke for stor sånn i livet liksom,men som modell...

sign.

ORIGINAL: Frk.VilleiTrusa

Med fare for å begå sosialt selvmord her nå..
Så ja,syns hun var litt stor...men veldig pen da..[:)]
Ikke for stor sånn i livet liksom,men som modell...

Synes hun var fin jeg, og kan godt kalle henne for modell for min del, men var hun ikke litt uheldig med posisjonen da? [8|]
De kunne jo tatt bilder på en annen måte slik at magen og låra ikke ble fremhevet på den måten![:)]

ORIGINAL: Draw

ORIGINAL: Niiiitah87

Syns nesten det er bedre å se slike modeller en bein som stikker ut over alt[&:] Man skal se sunn ut[;)][:)]

Eg klara virkelig ikkje å ta deg seriøst når du uttrykker deg sånn.

Koffor ikkje det?
Såg hu SUNNE ud?
Nei!!
Og ei dondra e ein fsvere dama, vanskeligere enn det va det ikkje.

ORIGINAL: Refleksheks

Niiiitah: Eg e ikkje forondra øve at du ikkje like ei dondra på nesten hondra.

hihi

ORIGINAL: Ihne

ORIGINAL: Niiiitah87

Og du var hvor gammel sa du[:-]

Kan du ikkje matte?

Okey..

ORIGINAL: Senator Malin

Jeg synes hun var for stor ja..

Liker heller ikke at modeller ser ut som noen skjellett, men en mellomting er fint. Slank og sunn! Det er jo sånn vi er "skapt".

Sign[:)]

ORIGINAL: Refleksheks

Niiiitah: Eg e ikkje forondra øve at du ikkje like ei dondra på nesten hondra.

[:D]

Hun var utrolig flott[:D][:D][:D]
Og jeg er sikker på att hvis bildet var tatt fra en annen vinkel, og hun hadde posert i en annen stilling hadde hun sett mindre ut[8|] Er ikke akkurat den mest flatterende vinkelen hvis man har litt ekstra på mage og lår[;)]

Hvis dere ser på linken i et annet tidligere innlegg i denne tråden så ser dere henne i mange andre positurer. Og ja: jeg synes hun er nyyyyyyyyyyyydelig!!! Og synes også hun ser sunn ut!

Jeg synes ikke modeller skal være så store.

ei nydelig dame.
men jeg syntes hun var for stor

Litt i største laget for min personlige smak, men også en uheldig positur for den kroppstypen synes jeg. Hadde bilde vært rett forfra uten at hun ligger vridd på den måten så ville det vært mye mer attraktivt og svaret mitt ville muligens vært annerledes.

Heller litt former enn for tynn![:)]

Back
Topp