Er de flere som har begynt å kasta opp?

Er fortsatt ikke kvalm sånn generelt, men blir veldig kvalm straks jeg er sulten. Så litt følger har svangerskapet, krysser alt jeg har for at det ikke blir verre.
 
5+2 og imorges kjente jeg antydning til kvalme som ga seg etter litt mat og vann. Er vel i disse dagene symptomene vil blomstre for fullt. Kjenner meg iallefall mye mer gravid nå enn for bare et par dager siden.
 
Har vært kjempekvalm i mange dager nå, og i morges begynte spyinga. Heldivis på ferie hjemme hos mamma. Så hun tok seg av 3-åringen så jeg fikk gå e legge meg igjen.
Huff, denne kvalmen hadde jeg fortrengt fra forrige gang. Nå kommer minnene tilbake. Husker jeg satt på badgulvet sist og lurte på hvorfor i h****** folk valgte å gå gjennom dette flere ganger. Folk må jo være dumme, tenkte jeg... And here I am..
 
6 uker i dag og superkvalm! Ikke spydd enda, men brekker meg ofte...Kvalm hele dagen, uansett om jeg er sulten eller mett. Råd mottas med takk ☺
 
Jepp. Er i uke 5 og spydd. Så sure oppstøt at jeg har hostekuler på natta og må slukke det med flytende Gaviscon.
 
huff, nå blir jeg nervøs av å lese om alle som er kvalmen og spyr.. (absolutt det verste jeg vet)

Jeg er 4+2 idag, men har bare merket at noen matvarer ikke smaker eller lukter godt lenger..

Er det vanlig at omtrent alle får den berømte "kvalmenperioden" ?
 
huff, nå blir jeg nervøs av å lese om alle som er kvalmen og spyr.. (absolutt det verste jeg vet)

Jeg er 4+2 idag, men har bare merket at noen matvarer ikke smaker eller lukter godt lenger..

Er det vanlig at omtrent alle får den berømte "kvalmenperioden" ?

Jeg er kvalm litt sånn av og på, men har heldigvis ikke kastet opp enda *bank i bordet*! Er 5+3 :)
 
huff, nå blir jeg nervøs av å lese om alle som er kvalmen og spyr.. (absolutt det verste jeg vet)

Jeg er 4+2 idag, men har bare merket at noen matvarer ikke smaker eller lukter godt lenger..

Er det vanlig at omtrent alle får den berømte "kvalmenperioden" ?
Är inte kvalm jag heller :)
Tror vi ska vara glad över det . Inte alla som får det heller tydligen :)
 
huff, nå blir jeg nervøs av å lese om alle som er kvalmen og spyr.. (absolutt det verste jeg vet)

Jeg er 4+2 idag, men har bare merket at noen matvarer ikke smaker eller lukter godt lenger..

Er det vanlig at omtrent alle får den berømte "kvalmenperioden" ?
Jeg fantes ikke kvalm i mitt første svangerskap, men nå er jeg kvalm hele tiden. Så det er nok veldig forskjellig :)
 
huff, nå blir jeg nervøs av å lese om alle som er kvalmen og spyr.. (absolutt det verste jeg vet)

Jeg er 4+2 idag, men har bare merket at noen matvarer ikke smaker eller lukter godt lenger..

Er det vanlig at omtrent alle får den berømte "kvalmenperioden" ?

Jeg er ikke kvalm, men er tidlig enda. 5+3 idag
 
Jeg fantes ikke kvalm i mitt første svangerskap, men nå er jeg kvalm hele tiden. Så det er nok veldig forskjellig :)

Ok, må nok bare vente å se.

Ser at de som sliter med kvalme gjerne får det rundt uke 5-6, jeg er 4+2 idag, men reiser sørover på fredag, så satser på at jeg slipper unna mens jeg skal bade og sole meg i varmen.

Jeg har murringer, er trøtt, masse innebygde kviser og tisser hele tiden, så noe småsymptomer er der, men er lite sugen på den kvalmen...:depressed:
 
Ingen oppkast ennå heldigvis *bank i bordet*. Men kommer meg ikke opp om dagene, er så kjempe kvalm og uggen. Ligger i fosterstilling i sengen helt til kvalmen gir seg. Da kan jeg prøve å stå opp å få i meg frokost. Å gå turer med bikkjen må eg bare glemme. Blir kvalm med en gang kroppen beveger på. Prøvd å komme meg på trening flere ganger forje uke og disse to dagene her, men pokker heller altså. Kommer meg ikke ut pga kvalmen. :/ :/.

Er 5+5 i dag.
 
Kjente ingenting før forrige uke (6+1), men så har det braka laus i full fart! Har vore småkvalm og kasta opp max 1 gang om dagen, men fra i går har eg vore konstant kvalm og kaster opp det bittelille eg får inn...Lurer på hvordan det skal gå framover med reiseplaner og jobb...Er 7 veker i dag
 
Kjente ingenting før forrige uke (6+1), men så har det braka laus i full fart! Har vore småkvalm og kasta opp max 1 gang om dagen, men fra i går har eg vore konstant kvalm og kaster opp det bittelille eg får inn...Lurer på hvordan det skal gå framover med reiseplaner og jobb...Er 7 veker i dag

Oj, så plutselig symptomer kan komme. Jeg er 6 uker imorgen og kjenner veldig lite av graviditeten. Skal til USA om en uke, så er også spent på hvordan det går med symptomene
 
Kjente ingenting før forrige uke (6+1), men så har det braka laus i full fart! Har vore småkvalm og kasta opp max 1 gang om dagen, men fra i går har eg vore konstant kvalm og kaster opp det bittelille eg får inn...Lurer på hvordan det skal gå framover med reiseplaner og jobb...Er 7 veker i dag
Huff, nermer meg 7uker her å har de samme plagene som deg, men har du prøvd å bruke de SEA-BONDENE som du får på apoteket? Fikk tak i 1par i går og føler deg hjelper en del mot kvalmen :)
 
Back
Topp