Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
huff, nå blir jeg nervøs av å lese om alle som er kvalmen og spyr.. (absolutt det verste jeg vet)
Jeg er 4+2 idag, men har bare merket at noen matvarer ikke smaker eller lukter godt lenger..
Er det vanlig at omtrent alle får den berømte "kvalmenperioden" ?
Är inte kvalm jag hellerhuff, nå blir jeg nervøs av å lese om alle som er kvalmen og spyr.. (absolutt det verste jeg vet)
Jeg er 4+2 idag, men har bare merket at noen matvarer ikke smaker eller lukter godt lenger..
Är inte kvalm jag heller
Tror vi ska vara glad över det . Inte alla som får det heller tydligen
Jeg fantes ikke kvalm i mitt første svangerskap, men nå er jeg kvalm hele tiden. Så det er nok veldig forskjellighuff, nå blir jeg nervøs av å lese om alle som er kvalmen og spyr.. (absolutt det verste jeg vet)
huff, nå blir jeg nervøs av å lese om alle som er kvalmen og spyr.. (absolutt det verste jeg vet)
Jeg fantes ikke kvalm i mitt første svangerskap, men nå er jeg kvalm hele tiden. Så det er nok veldig forskjellig
Startet dagens arbeidsdagen med å kaste opp, så slapp nok ikke unna jeg heller, 6+2 idag!
Kvalmen startet tidlig uke 5, men er værst om morgen når du har det travelt.Startet kvalmen idag?
Kjente ingenting før forrige uke (6+1), men så har det braka laus i full fart! Har vore småkvalm og kasta opp max 1 gang om dagen, men fra i går har eg vore konstant kvalm og kaster opp det bittelille eg får inn...Lurer på hvordan det skal gå framover med reiseplaner og jobb...Er 7 veker i dag
Huff, nermer meg 7uker her å har de samme plagene som deg, men har du prøvd å bruke de SEA-BONDENE som du får på apoteket? Fikk tak i 1par i går og føler deg hjelper en del mot kvalmenKjente ingenting før forrige uke (6+1), men så har det braka laus i full fart! Har vore småkvalm og kasta opp max 1 gang om dagen, men fra i går har eg vore konstant kvalm og kaster opp det bittelille eg får inn...Lurer på hvordan det skal gå framover med reiseplaner og jobb...Er 7 veker i dag