Er de flere som har begynt å kasta opp?

Der meldte jammen meg spyen seg hos meg... Morgenen i dag har jeg brukt hengende over doskålen... 6+1 i dag..
 
Er kjempe kvalm og uggen.... Hvordan får dere i dere mat, og evt. Hva? Blir bare kjempe kvalm med tanken på mat

Det finnes noen armbånd som man kan få kjøpt på helsekost som skal hjelpe, og har hørt at det kan være lurt å ha noen salte kjeks på nattbordet som du spiser før du i det hele tatt står opp.
 
Når er det "vanlig " at oppkast begynner ? Hadde ikke oppkast forrige svangerskap,men har vært uggen allerede i dette..
 
Her er det en forferdelig kvalme.. Klarer ikke å fungere i det hele tatt! Idag måtte jeg bite i det sure eplet å kontakte lege.. å sykmelding ble skrevet ut.. Funker dårlig å jobbe med pasienter når jeg selv føler meg som en :meh:
 
Eg er so dårlig at eg klare ik å får drikke eller mat inni meg :( Alt berre komme opp igjen. Har dåkke noko tips mot ekstrem kvalme? Har aldri følt meg so dårlig som denne gongen:/
 
Eg er so dårlig at eg klare ik å får drikke eller mat inni meg :( Alt berre komme opp igjen. Har dåkke noko tips mot ekstrem kvalme? Har aldri følt meg so dårlig som denne gongen:/
Sofaen har blitt min venn :p før kl 12 får jeg bare i meg iskaldt vann.. Jeg har fått tabletter hos legen som hjelper..
 
Hmmmm kanskje skal eg spøre legen min om tab eg og! Ka de heite disse tab? :)
Postafen heter de.. Legen sa jeg kunne ta Max to iløpe av en dag.. Når jeg dro på apoteke sa apotekdamen jeg skulle prøve så lenge jeg kunne å ikke ta de :sour: så jeg har tattnår det er noe jeg skal, for å klare å utføre det.. Om ikke er det sofaen å vann som hjelper :p
 
Postafen heter de.. Legen sa jeg kunne ta Max to iløpe av en dag.. Når jeg dro på apoteke sa apotekdamen jeg skulle prøve så lenge jeg kunne å ikke ta de :sour: så jeg har tattnår det er noe jeg skal, for å klare å utføre det.. Om ikke er det sofaen å vann som hjelper :p

Hmmmm de va rart, men har du hørt me jordmora da? Litt greit å få fleire meininga. Her er de sofa og doen min bestevenn akuratt No! :p Offff so elendig eg føle meg:/ og huset mitt ser ut som ei bombe! :p
 
Hmmmm de va rart, men har du hørt me jordmora da? Litt greit å få fleire meininga. Her er de sofa og doen min bestevenn akuratt No! :p Offff so elendig eg føle meg:/ og huset mitt ser ut som ei bombe! :p
Har ikke vært hos jordmor ennå :shy: jeg bor på en liten plass så dukker jeg opp på helsestasjonen vet nok hele bygden at jeg skal ha små på 123 :hilarious::hilarious: her ser huset også ut som en bombe.. :inpain: Ikke noe hyggelig:(
 
Har ikke vært hos jordmor ennå :shy: jeg bor på en liten plass så dukker jeg opp på helsestasjonen vet nok hele bygden at jeg skal ha små på 123 :hilarious::hilarious: her ser huset også ut som en bombe.. :inpain: Ikke noe hyggelig:(
Hmmmm de va dumt, so må du huske at alle jordmødrene og legane har tausesplikt! ;) So er de berre å seie fra;)
 
Jeg har ikke **bank i bordet** begynt å kaste opp enda. Men er uggen og stuptrøtt, må ha minst en dubb iløpet av dagen, og jeg er enda bare 3+5 xsmile8 I mine tidligere graviditeter har jeg begynt å kaste opp i uke 6-7 mener jeg å huske, så jeg regner med det kommer. Får bare nyte disse dagene hvor jeg slipper unna det. Skal uansett klare å takle det, rart hva man holder ut når premien er så fin xsmile5
 
Er blitt kvalm jeg å er uke 7 imorgen,med førstemann spør jeg bare fr 2 trimester men var ikke kvalm, håper jeg slipper..men er superuggen i mange timer på morningen... Føles nesten som omgangssyke..
 
Små kvalm berre, litt halsbrann... Men ikkje noke "verre" enda:) 4+3 berre :)
 
Back
Topp