Er de flere som har begynt å kasta opp?

Oleandra87

Glad i forumet
Eg har begynt å spy! Deilig følelse å vite at de går riktig vei, men har ik savna å kasta opp! Fyyyy ko dårlig eg e! :/

Ikke enda. Har vært småkvalm og hatt brekninger grunnet dårlige lukter :-P Jeg er bare 4+5. Hvor langt er du på vei?

Har ikke begynt å kaste opp... Enda... Men blir kvalmere og kvalmere i tilleg til at jeg har en del sure oppstøt... Så langt har jeg bare gulpet meg selv i munnen noen ganger..:depressed: Men håper nå egentlig jeg slipper unna spyen!

Jeg er 4 + 6 i dag! Ikke noe kvalm enda! Blir bare uvel av div lukter! Som F.eks ånden til sambo på morran, bensin og neglelakk ;) har en del Halsbrann, men kvalmen Har jeg enda tilgode! :-)

Uff, så kjedelig!
Her er kvalmen borte igjen. Håper den holder seg vekk.

Ikke enda. Har vært småkvalm og hatt brekninger grunnet dårlige lukter :-P Jeg er bare 4+5. Hvor langt er du på vei?
Slik begynte me meg og, først små kvalm men so begynner å ta seg opp:/ Har vore siste gong og og då spyde eg kvar dag heilt til veke 17 ca:/ Eg e 5+2 :)

Hehe! Snart er dåkkas tur:p slik blei me meg og, små kvalm, uggen og herregud so eg brekte meg når eg pussa tenner :p

Her har jeg aldri hatt kvalmen jeg, og det er jeg veldig glad for sånn sett. Hadde det med første mann i 3mnd, hun minste hadde jeg det ikke, så er glad jeg slipper det nå også, men føler meg ikke veldig gravid da.

Ikke foreløpig. Var ikke kvalm sist gang, så jeg krysser fingrene for at jeg slipper denne gangen og.

Føler med dere som blir dårlig, det er noe skit. :o

Åååå so heldig noken ao dåkke e! Missunner dåkke max! I dag er eg skikkelig dårlig, har kasta opp flere gonger :/

Har akkurat begynt å få gravidsymptomer, men ikke noe kvalme foreløpig. Mamma spydde seg gjennom fire svangerskap, så spent på hvordan dette går!

Kasta ikke opp sist og håper jeg slipper det denne gangen også.

Heldivis ingen oppkast ennå.. "bank i bordet og kaste salt rundt omkring". Men sist tok det også lang tid før det kom. Var ikke kvalm i det heletatt før jeg var 9 uker på vei. Hadde lest at det var på den tiden det skulle begynne å gi seg, så jeg var overlykkelig og tenkte at dette slapp jeg lett unna. Men så kom det for fulle mugger! Skal ikke være så kjepphøy denne gangen :P

Her kaster jeg opp hver eneste dag. Kvalm hele tiden og denne varmen gjør det ikke akkurat lettere. Kastet nesten aldri opp med min første, så dette kan jo bli veldig spennende.
Er 6+0

Forrige gang kastet jeg opp hele svangerskapet, men nå er jeg ikke kvalm i det hele tatt :) Håper det fortsetter sånn :)

Litt småkvalm, men ikke noe oppkast enda :)

Har ikke hatt noe kvalme, heldigvis, for har nettopp kommet hjem fra ferie og skal ut på reise igjen om en ukes tid. Med førstemann kom kvalmen i uke 8. Håper jeg slipper denne gang.

Back
Topp