Er blinklys ekstrautstyr på biler...?

Men det er jo ikke rart å lære å blinke seg inn når man skal til venstre. Det er jo bare å poengtere hvor man skal.

Jeg synes ofte det kan være misvisende i en rundkjøring. Det spørs helt på rundkjøringen. Jeg velger ikke å blinke inn i en rundkjøring om jeg ikke skal bytte fil, eller skal ut til høyere.

Jeg synes ofte det kan være misvisende i en rundkjøring. Det spørs helt på rundkjøringen. Jeg velger ikke å blinke inn i en rundkjøring om jeg ikke skal bytte fil, eller skal ut til høyere.

Vel, her finnes bare en fil hver vei, så null problem der. :p
Her finnes ingen måte å mistolke det på, med mindre sjåføren faktisk tenker å bare kjøre på tvers og feil vei i rundkjøringen. ;)

Befinner meg et godt antall mil unna nærmeste vei med flere filer i, så det er liksom ikke en problemstilling.

Vel, her finnes bare en fil hver vei, så null problem der. :p
Her finnes ingen måte å mistolke det på, med mindre sjåføren faktisk tenker å bare kjøre på tvers og feil vei i rundkjøringen. ;)

Befinner meg et godt antall mil unna nærmeste vei med flere filer i, så det er liksom ikke en problemstilling.

Hihi.. Nei da har man kanskje ikke det problemet. :p
Det er flere rundkjøringer som jeg kjører i med flere filer og synes fort det kan bli feil, men verst er vel de som blinker til venstre så kjører rett frem. Rundkjøring er egentlig veldig lett, jeg forstår ikke at så mange kan gjøre så mye feil :)

Hihi.. Nei da har man kanskje ikke det problemet. :p
Det er flere rundkjøringer som jeg kjører i med flere filer og synes fort det kan bli feil, men verst er vel de som blinker til venstre så kjører rett frem. Rundkjøring er egentlig veldig lett, jeg forstår ikke at så mange kan gjøre så mye feil :)

Så lenge man blinker når man skal ut og legger seg rett, så er det jo i orden. :p
Men jeg får også helt fnatt av de som sniker seg foran når de egentlig skulle ha ventet, og gjerne kommer i høy fart. Det kan jo bli en stygg smell av slikt.

Bruker det når det er andre biler rundt meg, hvis ikke det er det er jeg litt sløv på det...

Sent from my HTC Legend using BV Forum mobile app

Back
Topp