Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En ting som irriterer meg i trafikken er mangelen på bruk av blinklys.
Er det virkelig så vanskelig å bruke blinklysa??
Er dere flinke til det?
Jeg er veldig bevisst på det.![]()
Husker dere på å blinke dere inn i rundkjøringer også?
For meg, som har oppkjøring om få dager og dermed er langt fra opplært i trafikken, så er forskjellen som natt og dag ved at andre bilister bruker blinklys.
hahaha... måtte le, når jeg leste tittelen så begynte jeg virkelig å lure på om du var så dum at du lurte på om det var noe en måtte kjøpe ekstra...
Jeg er veldig flink å bruke blinklysa og blir ofte rasende når bilene foran meg bare stopper opp midt på veien uten å blinke.. Heldigvis har jeg en fin tutelyd på bilen min også ;-) og merkelig nok, da funker plutselig blinklysa på bilen foran :-D
Det er direkte farlig. Man kan risikere å bli ufrivillig drapsmann:-\Bruker blinklys, også selv om jeg tror jeg er alene på veien - man vet jo aldri og ikke har jeg nok øyne til å se til alle kanter samtidig heller. Skulle ønske det var et eget blinklyspoliti! Kraftig irriterende at folk ikke gidder.
(En annen ting som provoserer meg voldsomt er at alt for få bruker refleks!!)
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
SIgn, fikk beskjed av sensor om å ikke blinke inn i rundkjøring da.Jeg bruker blinklys ja, i de tilfellene det var obligatorisk da jeg tok lappen i 2005.
Nå blir man opplært til at man skal blinke INN i rundkjøringen, men det gjør ikke jeg![]()
Hahahaha...
Nei jeg er ikke SÅ blond.....