Er barnet ditt mammadalt eller pappadalt?

Har vært mammadalt siden han kom ut, men nå begynner han å bli mer pappadalt (2,5 år gammel).
 
Eldstegutten er begge dele. Han er tilpasningsdyktig.
Frøkna er skikkelig pappajente.
Minstegutten er skikkelig mammagutt.
 
Kjeeempe mammadalt. Men pappa får lov til å gjøre alt med han, legging, skifting, dusjing, pusse tenner osv. Men skal helst sitte oppå mammaen å nusse og kose heeeele tiden :hilarious:
 
Fire mammadalter her :p Egentid sa du?? :dead: En av dem kan av og til velge pappa en del da, litt mer sånn 50/50 der. Resten er vel omtrent kun på meg om de får valget. Jeg har vært hjemme med dem, så ikke så rart da. Men pappaen har også vært utrolig mye til stede, og tar nesten mer med ungene enn meg når vi begge er der.
 
Nå er babyen min veldig liten enda, så da er det vel egebtlig bare mamma som gjelder har jeg inntrykk av. Nå den siste tiden så er det ihvertfall bare mamma som gjelder i møte med nye mennesker som snakker til ham. :)
 
Alltid vært pappadalt , pappaen hsr alltid vært flink til å følge opp og være til stede
 
Alle 3 er mammadalter, mannen får ligge i fred i sengen og på sofaen, jeg har alltid ungene oppå meg, eller ved siden av meg :p

Minste var pappadalt i starten, da var jeg kun for mat, tror det hadde med at hun hadde kolikk og det var han som gikk og gikk og gikk med henne flere timer hver kveld/natt.

Er koselig at de er mammadalter, men hadde ikke gjort noe om de klenget på pappaen også :p

Jeg er mest hjemme, så er mest med de, så sikkert mye derfor:)
 
Han er blitt mer og mer pappadalt, men det er mamma som er best når han er trøtt, syk eller har slått seg
 
Back
Topp