Er barnet ditt a-menneske eller b-menneske?

Jeg har en av hver. Selv er jeg B-menneske.
 
Jeg er A - menneske. Men ungene mine, spesielt eldstejenta, er B- mennesker.

Hvis jeg må vekke minste tidlig, godtar han at sånn er livet, og er bare veldig stille.

Mens eldstemann er pottesur inntil hun nærmer seg skolens område.
 
Jeg var ett a - menneske frem til jeg fikk nr 1, da ble jeg ett b - menneske:p

Begge barna er b - mennesker.
 
Jeg er B - menneske. Dattera mi er også det, bortsett fra at hun sjelden klarer sove lenger enn 7-8, uansett hvor sent hun har sovna. :p
 
Jeg er b menneske. Poden er jeg ikke sikker på enda. Han blir trøtt sent, men kan fint finne på å våkne tidlig likevel -.-
 
Hun er a-menneske og jeg er både og, men jeg merker at jeg føler meg bedre om jeg står opp tidlig, så det er ingen krise. Pappaen hennes er b-menneske +++++ ;)
 
Jeg og datteren er b mennesker og mannen er a menneske. Så i helgene er han ute å driver med noe før vi er våkne.
 
Ja var a menneska fram till ja fick nr 2.
Sønnen min er a og datteren er b
 
A-menneske vil jeg si at hun er, jeg er helt klart b - menneske :)
 
Både hun og jeg er a mennesker. Pappaen er definitivt b, så han går glipp av timesvis med morgenkos i helgene!
 
Eldste er utpreget A-menneske. Yngste er utpreget B-menneske. Jeg er av typen som kan sove hvor som helst når som helst, stående på trikken i rushen, i fosterstilling i en dramatime, i en MR-maskin, på rockekonsert. Ja i grunn overalt. Og kan sove leeeenge, uansett hvor tidlig jeg legger meg. Mannen er B-menneske han og, men ikke like ekstrem som meg. Og klarer ikke å sove andre steder enn i senga si på natta.

Og klokka er 6 på morgenen, og du lurer kanskje på hvorfor jeg svarer nå? Jeg gikk nemlig aldri å la meg.......
 
Han er uten tvil ett a-menneske og jeg er et b-menneske...
 
Ungene er A, mor er B - hurra :p
 
Jeg er a menneske og resten av familien er b. Flott med litt alenetid på morran ;)
 
Jeg er a-menneske, men liker å kunne sove litt lenger innimellom :p Unga våkner som regel mellom 7-8, så dem er vel a-mennesker dem og :) Samboern derimot :p
 
Back
Topp