Er barnet ditt a-menneske eller b-menneske?

Jeg vet ikke helt hva jeg og ungene er, men mannen er b-menneske.
 
Mannen og meg, samt eldste er b-mennesker, frøkna er a-menneske og minsten er for liten til at vi kan vite det
 
Jeg aner ikke hva jeg er...sovemenneske? Og sønnen min er antisovemenneske :D
 
Hm, gutten min må i såfall være et C-menneske! Liker ikke å legge seg på kvelden, våkner før hanen galer..... o_O
 
Jeg er A, mann og barn B.
 
Hun er A, jeg er B :/
 
A - for antisoving. :p

Jeg er B, men har vent meg på tidligere morgener nå.

Sambo er Z...
 
Vi er B mennesker hele gjengen her :)
 
Yngste er a-menneske. Elsker å legge seg om kvelden, og er lysvåken og strålende glad lenge før hanen galer om morgenen. Eldste har aldri sovet noe særlig, legger seg sent og står opp tidlig, trenger mindre søvn enn meg. Jeg er b-menneske og forstår ikke hva som er så fantastisk morsomt i 5-6-tiden om morgenen. :p Heldigvis er mannen min a-menneske, og står gjerne opp med barna 364 dager i året. :)
 
Barna er a mennesker. Vi voksne er b mennesker. *GJESP!*
 
Lillegutt er definitivt et A menneske, jeg var B menneske men er nå blitt A menneske :p
 
Jeg er en AB :laughing002 Takler fint å stå opp tidlig, men liker å kunne dra meg litt! Eldste er B, mini var B helt til han fikk storgutt- seng og har blitt AAA. Mannen er ca H:laughing002:laughing002
 
Jeg er b-menneske ;) det er samboeren min også.

Dattera vår vet jeg ikke helt med.. Hun legger seg tidlig og står opp seint, og det gjør ingenting :D
 
Jeg er b
Minste på 7 uker er foreløpig b
Mellomste på 5 er a
Eldste på 8 har alltid vert a men blir mer og mer b.
Sambo er a
 
Back
Topp