Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Her var graviditeten planlagt. Satt på 1 pp, slik som lillemor. Har også tvillinger i magen her, så akkurat det var jo ikke planlagt, men en veldig hyggelige overraskelse 3 små prinsesser får vi (tvillingene er eneggede)
Absolutt planlagt etter en graviditet utenfor livmor etter 6 mnd prøving satt den på 3 pp etter det så ble vel 9 mnd før den satt, men er verdens lykkeligste nå
Ikke direkte planlagt nei. Gikk tom for ppiller ca to mnd før jeg ble gravid og somlet veldig med å få tak i ny resept, så jeg visste jo at sjansen var stor for å bli gravid siden vi ikke brukte kondom i den perioden heller!
Egentlig ikke planlagt, men jeg sluttet på ppiller i mars og vi brukte ikke kondom etter det og var veldig klar over at jeg kunne bli gravid å valgte å ta det som det kom. Og nå gleder oss kjempe masse til lille kommer og er kjempe glade og lykkelige nå som jeg er gravid