Er barnet/barna planlagte?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
Flub85: Du ooooog? Please send pm!

Her var graviditeten planlagt. Satt på 1 pp, slik som lillemor. Har også tvillinger i magen her, så akkurat det var jo ikke planlagt, men en veldig hyggelige overraskelse :) 3 små prinsesser får vi (tvillingene er eneggede)

Absolutt planlagt :)

Absolutt planlagt :) etter en graviditet utenfor livmor etter 6 mnd prøving satt den på 3 pp etter det :) så ble vel 9 mnd før den satt, men er verdens lykkeligste nå :)

Ikke planlagt :)

Første tok over ett år med prøving og hjelp frå sjukehuset og denna gangen var det ikkje planlagt! Men veldig velkommen forde :)

Ikke direkte planlagt nei. Gikk tom for ppiller ca to mnd før jeg ble gravid og somlet veldig med å få tak i ny resept, så jeg visste jo at sjansen var stor for å bli gravid siden vi ikke brukte kondom i den perioden heller!

Planlagt og satt på første forsøk :D

Planlagt og veldig velkommen :)

Veldig planlagt. Vi skulle prøve etter vi giftet oss i Juli, og ble gravide på bryllupsreisen.

Egentlig ikke planlagt, men jeg sluttet på ppiller i mars og vi brukte ikke kondom etter det og var veldig klar over at jeg kunne bli gravid å valgte å ta det som det kom. :-) Og nå gleder oss kjempe masse til lille kommer og er kjempe glade og lykkelige nå som jeg er gravid :-)

Ikkje planlagt denna gangen her, men veldig velkommen! :)
Brukte over ett år med prøving forje gang, og med hjelp frå sjukehuset gjekk det tilslutt :)

Her var det planlagt, men tok litt tid etter en MA. Veldig lykkelig over at alt har gått bra hittil :)

Back
Topp