Er barnet/barna planlagte?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristine

Guest
Er barnet/barna planlagte?
Brukte dere lang tid på å bli gravid?

Meget planlagt :) Tok litt over 1,5 år med to MA på veien.

Tja. Både ja og nei. Har jo hatt lyst på barn lenge og har ikke brukt prevensjon på ca 2 år, men vi har heller ikke gått inn for å aktivt prøve med å Holle styr på eggløsninger og slikt. Men nå i juli bestemte vi oss for å vente litt for satt dato for å gifte oss neste juli. Så skulle vente til etter det, men var visst akkurat for sent. For neste mens kom ikke :-P hehe

Planlagt.. brukte to år med aktiv prøving av og på..

Det var planlagt. Slutta på pilla i juni og tenkte å begynne prøvinga i august, men spira satt berre nokon dager etter pilleslutt:)

Planlagt:) sluttet på P-piller januar 2013. I juni i år gikk jeg til legen fordi det ikke skjedde noe og fikk konstatert PCO. Fikk en kur med pergotime og da satt spiren på første av første mulige egentlig:P

Planlagt:-) Spira satt på 3 forsøket etter P-pille slutt!:-)

Første var veeeeldig uplanlagt, nr 2 rakk vi såvidt å planlegge før den satt. Etter fødselen skal vi slutte å vaske undertøy sammen tror jeg ;-) (holder med to)

Ikke planlagt. :-) og skal ha tvillinger. To fine overraskelser!

Syns faktisk ikke det er et greit spørsmål å verken stille eller svare på.

Vi bestemte oss for å slutte med prevansjon etter bryllupet vårt i juni. Vi ville prøve å bli gravid :-) Tanken var at det kom til å ta sin tid, med tanke på PCOS og at det uansett vil ta litt tid etter p-piller. Jeg ble gravid to uker etter bryllupet :-)

Veldig planlagt her :)

Er heller ikke noe glad i dette spørsmålet. Selvom det var veldig planlagt! :)

Jeg synst det er helt greit å stille dette spm på et forum. Det er noe helt annet enn at bekjente og ukjente(og egentlig uansett hvem det er) stille det på ordentlig til deg. Her kan man jo velge å svare eller ikke :)

Babyen var veldig planlagt her. Ble gravid i 1pp men det endte i MA i uke 12, ble så gravid igjen i 1pp etter første mensen igjen, så gikk fort heldigvis!

Back
Topp