Er barna med å baker til jul?

De var med på ett brett pepperkaker før de gikk lei. Same procedure as last year, miss Sophie? Same procedure as EVERY year, James... til neste år blir det kun en miniporsjon deig.

Er det de to engelske meglerne fra boligprogrammet på tv?o_O
 
Hahahaha!!!! Herlig!

Mine baker så mye at vi nå er oppe 3 fulle bokser med pepperkaker. Ikke vet jeg hva de skal med så mye, tenker det blir mye pip-pip mat uti mars en gang :p
De er veldig flinke til å SPISE kakene, da! Til nå har vi (altså, jeg) bakt 3 bokser pepperkaker, to bokser vepsebol og to med serinakaker. Det er nesten tomt allerede. :hilarious:
 
Ja ,de baker pepperkaker , pynter hus .
Får hjelp med Shara Bernard av eldste i år.

Ellers har vi bakedag med venner og barn. Så vi voksne baker krumkaker, brune pinner, negerboller osv. Ungene hjelper ned noe...
 
Idag har vi satt pepperkakedeig og skal lage det imorgen etter bhg. Så var frøkna oppe og bakte kakemenn hos farmoren hennes sammen med kusine og fetter :)
 
Tja i år har vi gått for ferdige pepperkake hjerter med hull i for ingen vil egentlig spise pepperkakene så ungene har pyntet, minste måtte ha litt hjelp da også henger vi de opp.

Sjokoladekjeks som har blitt min familietradisjon de siste 7 årene er barna med å baker ut, samt pynter som pepperkaker. Ellers er det jeg som baker og barn samt mann spiser opp :rolleyes:
 
Hvis jeg baker er de med :) Men av erfaring, så baker vi IKKE pepperkaker, for jeg har ikke rygg til å stå en evighet og kjevle og trykke ut selv når de ikke gidder mer :p
 
Back
Topp