Er babyshower vanlig hos dere?

Eldste mi er 12. Da var det ingen shower. Men jeg fikk det sist av søsteren min. Jeg ville ikke ha men var en suprice.var jo veldig koselig da, men regner ikke med å få det nå heller. Er ikke vanlig i min krets. Men er vanlig i søsteren sin.
 
Har blitt det. Vi liker enhver anledning hvor vi får et spark bak til å samles for å spise kake og skravle (vi er veldig travle ellers). :p Fikk sist gang, får se denne gang. :)
 
Med første var det et fremmedord :p med neste fikk jeg det helt uten anelse og det var kjempegøy! Ser ikke for meg at det er noe man får flere ganger, men syns det var så morsomt å samles på den måten at jeg leker litt med tanken på å selv arrangere en liten fest før fødselen :happy:
Kanskje en slik gender reveal party hvis vi vil vite og fortelle kjønnet denne gangen :rolleyes:
 
Hadde vært koselig da :) Håper bare de velger nøytrale farger og ikke enten blå eller rosa..
 
Er vanlig her. Jeg inviterte til egen babyshower selv fordi jeg ikke liker overraskelser, men de klarte å lure meg for det om og arrangerte babyshower for meg 2 uker før den dagen jeg hadde satt. Var egentlig ganske deilig å slippe å ordne alt selv for å være ærlig :p

Vet ikke hvordan det er med unge ne 2 da. Jeg er førstemann ute igjen, så aner ikke hva som er vanlig der.
 
Med de to forrige var ikke dette kjent, så jeg må innrømme at jeg håper det blir denne gangen :)

Det er vanlig i vennegjengen, så regner med det blir :)
 
Det er vanlig i gjengen her, foruten om at jeg bruker å arrangere alle sammen:hilarious::hilarious:

Jeg fikk i fjor, og det var superkoselig :Heartred
 
Jeg har kun vært i to, og en av dem har amerikansk mann, så det var derfor. Men det blir nok mer og mer vanlig. Jeg tviler på at venninnene mine arrangerer det for meg, men blir glad hvis de gjør det.
 
Det er mest jeg som har arrangert for min søster/svigerinnerinner, men jeg håper på å få den returnert. Håper de tar hensyn til mine ønsker om å ikke ha en "kjønnsfest", men heller en baby sprinkle med alle farger :D
 
Last edited:
De fleste jeg kjenner har hatt det, men vet ikke selv om jeg ønsker! Hater oppmerksomheten som følger med slike «arrangementer» :p
 
Her er det veldig vanlig, og har blitt spurt allerede om det er noe jeg ønsker meg. Det hadde vært koselig, selvom jeg ikke er så glad i så mye oppmerksomhet direkte rettet mot meg da :hilarious:
 
Hadde det ikke med første, og har ingen venner eller familie som har pleid å ha det heller. Tviler på at noen kommer til å arrangere det nå, og det er helt greit kjenner jeg!
 
Alle rundt meg har hatt så tror veldig jeg kommer til å få en shower. "Alle" rund har barn utenom meg så alle har hvertfall sakt de kommer til å arrangere en når det er min tur veldig lenge haha. Det blir nok kjempe koselig når den tiden kommer å siden det er første gang så er det jo ingenting jeg har fra før av så trenger jo alt.:joyful:
 
Det er det, men vi har avtalt innad i vennegjengen at det kun blir til førstemann :)
 
Back
Topp