Er babyklærne vasket?

Ja, ikke misforstå, jeg ELSKER salg. Men forrige gang måtte jeg handle på salg fordi vi ellers ikke ville hatt råd til klær. Denne gangen kan jeg velge selv hva jeg vil kjøpe og jeg trenger ikke å henge tilbake klær fordi summen blir for høy :) Nå er jeg ikke den som handler mest uansett, vi har så mye fra før. Men jeg gleder meg til å kjøpe dyrt ulltøy bare fordi jeg har lyst på det og det er fint. Jeg er ull-junkie :p
hehe ja ser den ;) Har sett en utrolig fin ull dress på barn og utstyr! Har så lyst på den! Så må nesten gjøre det, bare vente til mannen kommer hjem ;)

Ja, vi har akkurat kjøpt ny bil med izofix, så nå skal jeg ha izofix base :) skal til Sverige til uka for å ta en titt hvis vi har tid :) mye å spare der tror jeg. Ja, lekegrinda må ha to høyder. Veit du hva de pleier å ligge på?
Jeg trodde det var det i den bilen vi har nå. Kjøpte en nyere model i fjord, og i den gammle var det jo det (en eldre model). Så ble litt overaska der gitt... La først merke til det når jeg kjøpte et sete til storebror.
Ligger vell vaneligvis på 1500-2000 uten teppe. Vil anbefale teppe med kant ;)

Her er det på langt nær klart med noe som helst. Ikke vasket et eneste plagg! Vi har ny bil, bilstol, seng, og stellekommode klart. Og noe klær da. Men vi skulle "bare" oppgradere noen dører og flislegge wc og bytte toalett, også skulle kosen starte i desember. Istede endte det med NYTT HUS( !!!!!!) med innflytting 01.februar, så nå skal det pusses ferdig opp, vaske, ha visning, selge leilighet, pakke, føde, få ny baby i hus, pakke litt til, ha nedvask av leilighet og flytte. Haha- for et styr:) Men veeeldig gøy!
Oi det var jo voldsomt :P Men så utrolig deilig med noe nytt!

Back
Topp