Er babyklærne vasket?

Hehe er som meg du da:p her har prinsessa arvet nøytrale hvite av sin bror + en hel haug av sin kusine + noen gaver.. så har NOK! Jeg har til og med gitt bort en sværpose til min kusine som fikk baby i sommer, for hadde så mye...
Ja da har du mer enn nok ;) Synes det er litt kjedelig jeg da! Vil shoppe!! hihi

Jeg synes det er deilig å tenke på at jeg er ferdig med det! Sleppe å tenke på det når jeg er høygravid og stooooor :P

Har ikek vasket noe, men har heller ikke så veldi mye... her hvor vi har planer om å bo har vi bare to laken, to sengesett, fire par sokker, 3 luer og 3-4 boddyer... tenkte å vaske når vi ha kjøpt inn litt mere.... mens på øya jeg er oppvoks har jeg kjøpt inn også to laken, to sengesett og gulpekluter, vaske kluter og babyhåndkle/frotte greier for å tørke babyen etter bad/vask så det tenkte jeg skulle vaske neste gang jeg er der hjemme.

Har ikke vasket noenting siden vi holder på å pusse opp, men har ikke så mye å vaske heller! har sengtøy o.l. etter storebroren, men siden han var sommerbarn så er det ikke så mye klær jeg får brukt om igjen..Ellers har jeg kjøpt et par ull bodyer og str.bukser istr 56 og jeg tror det holder, det kommer stortsett en del klær i gaver så jeg handler ikke så mye selv!;)

Vi held på å pusse opp nyhuset å ska fløtt, så har itj tenkt på vasking av klea enda :) Har masse klær ifra før å fått endel, så d blir nån vaskemaskina gitt :P

Har ikke begynt å vaske eller gjøre klart noe enda.. Tenkte å starte med det i desember.

Så sant så sant! Nå bruker vi heller penger på ting vi "savna" når vi hadde storebror :)

Ja nettopp. Jeg fikk et brukt barnesete f.eks, denne gangen skal jeg kjøpe nytt <3 lekegrind hadde vi heller ikke, for bodde i rekkehus, og stua var ikke så stor. Nå har vi bygd hus og har mer enn nok plass til det vi måtte ønske:) så håper å komme over en rimelig lekegrind.

Så sant så sant! Nå bruker vi heller penger på ting vi "savna" når vi hadde storebror :)

Ja, vi også! Jeg var student da storebror kom, så det var ikke all verdens luksus. Denne gangen skal jeg kjøpe fiiine ullklær, ikke bare cubus på salg.. Vi har kjøpt nytt bilsete og ny (brukt) vogn, for alt annet har vi jo. Og vi skal kjøpe dyr madrass som kan vaskes i maskinen :)

Ja nettopp. Jeg fikk et brukt barnesete f.eks, denne gangen skal jeg kjøpe nytt <3 lekegrind hadde vi heller ikke, for bodde i rekkehus, og stua var ikke så stor. Nå har vi bygd hus og har mer enn nok plass til det vi måtte ønske:) så håper å komme over en rimelig lekegrind.
Sist kjøpte vi et sete fordi jeg synes det var fint og det matcha vogna :P Nå vet jeg litt bedre så vi har kjøpt et nytt et MED base :) Lekegrind fikk vi brukt sist, men den kunne ikke heves! Og DET savna jeg!! Skulle kjøpe ny, men var så heldig å få låne en av ei vennine. Bare at ho nå har blitt gravid så ho må ha den tilbake til sommeren :P Så må jo spare på den gammle da... For til sommern så går det jo å ha den helt nede... Meeen lurer forsatt på å kjøpe ny... Men da skal det være et godt tilbud eller noe ;)

Ja, vi også! Jeg var student da storebror kom, så det var ikke all verdens luksus. Denne gangen skal jeg kjøpe fiiine ullklær, ikke bare cubus på salg.. Vi har kjøpt nytt bilsete og ny (brukt) vogn, for alt annet har vi jo. Og vi skal kjøpe dyr madrass som kan vaskes i maskinen :)
Huff sier du salg? Jeg er RAM på salg! Kjøper nesten ALT på salg :P Eller 3 for 2 ol.. ;) Men da er det alt fra Cubus, barn og utstyr til barnas hus ;) Kjøpt MASSE ulltøy på salg nå.. Mest til storebror da. Elsker å få litt mer for pengene! Vi kjøpte jo en utrolig billig vogn, igjen fordi jeg synes den var fin :P Kjøpte ny når han var 6mnd, solgte den å kjøpte ENDA en ny en. itilegg har vi trille og scooter ;) For å ikke snakke om tvillingvogna som jeg irriterer meg grønn over.. Men det er vell mest grunnen til at vi fikk den..

Mora mi kjøpte den til oss og søstern + samboer til jul i fjord..! Og da var ikke Tobias planlagt engang. Følte det ble mer en bortkasta gave.. Men søstern har jo brukt den litt da... Men igjen.. JEG synes ikke det var noe vits... Og at det var mer gave til henne enn oss...

Huff sier du salg? Jeg er RAM på salg! Kjøper nesten ALT på salg :p Eller 3 for 2 ol.. ;) Men da er det alt fra Cubus, barn og utstyr til barnas hus ;) Kjøpt MASSE ulltøy på salg nå.. Mest til storebror da. Elsker å få litt mer for pengene!

Ja, ikke misforstå, jeg ELSKER salg. Men forrige gang måtte jeg handle på salg fordi vi ellers ikke ville hatt råd til klær. Denne gangen kan jeg velge selv hva jeg vil kjøpe og jeg trenger ikke å henge tilbake klær fordi summen blir for høy :) Nå er jeg ikke den som handler mest uansett, vi har så mye fra før. Men jeg gleder meg til å kjøpe dyrt ulltøy bare fordi jeg har lyst på det og det er fint. Jeg er ull-junkie :p

Sist kjøpte vi et sete fordi jeg synes det var fint og det matcha vogna :p Nå vet jeg litt bedre så vi har kjøpt et nytt et MED base :) Lekegrind fikk vi brukt sist, men den kunne ikke heves! Og DET savna jeg!! Skulle kjøpe ny, men var så heldig å få låne en av ei vennine. Bare at ho nå har blitt gravid så ho må ha den tilbake til sommeren :p Så må jo spare på den gammle da... For til sommern så går det jo å ha den helt nede... Meeen lurer forsatt på å kjøpe ny... Men da skal det være et godt tilbud eller noe ;)

Ja, vi har akkurat kjøpt ny bil med izofix, så nå skal jeg ha izofix base :) skal til Sverige til uka for å ta en titt hvis vi har tid :) mye å spare der tror jeg. Ja, lekegrinda må ha to høyder. Veit du hva de pleier å ligge på?

Ja, vi har akkurat kjøpt ny bil med izofix, så nå skal jeg ha izofix base :) skal til Sverige til uka for å ta en titt hvis vi har tid :) mye å spare der tror jeg. Ja, lekegrinda må ha to høyder. Veit du hva de pleier å ligge på?

Sjekk prisene før du kjøper, det KAN være mye å spare, men du kan også komme over gode tilbud her hjemme som gjør at sparingen blir minimal.. Vi sjekket sist gang når vi skulle kjøpe barnevogn, ville faktisk tapt 700 kroner på å kjøpe i Sverige...

Vasket og lagt på plass. Så kan jeg heller kose meg med andre ting når det nærmer seg :)
Fylle opp fryseren med bakst f.eks. Hehe...

Sjekk prisene før du kjøper, det KAN være mye å spare, men du kan også komme over gode tilbud her hjemme som gjør at sparingen blir minimal.. Vi sjekket sist gang når vi skulle kjøpe barnevogn, ville faktisk tapt 700 kroner på å kjøpe i Sverige...

Nå har vi tenkt å kjøpe en brukt en til 400,- med rosa "senge"kant:) gleder meg til å få den i hus. Håper å få henta den i morgen!

Her er det på langt nær klart med noe som helst. Ikke vasket et eneste plagg! Vi har ny bil, bilstol, seng, og stellekommode klart. Og noe klær da. Men vi skulle "bare" oppgradere noen dører og flislegge wc og bytte toalett, også skulle kosen starte i desember. Istede endte det med NYTT HUS( !!!!!!) med innflytting 01.februar, så nå skal det pusses ferdig opp, vaske, ha visning, selge leilighet, pakke, føde, få ny baby i hus, pakke litt til, ha nedvask av leilighet og flytte. Haha- for et styr:) Men veeeldig gøy!

Back
Topp