Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koseligHer er alt jeg har vasket, bortsett fra en ullbody mannen min faktisk kjøpt på lørdag tror det er første plagget han noen gang har kjøpt til noen av våres barn hehe så den klarte jeg ikke å bytte selv om den ikke var helt min smak
Her er alt vasket å lagt på plass Og de større str'ene er sortert i bokser MED navn! Noe jeg trodde jeg hadde gjort
Har nesten 30(!!!) Body i str 56!
30?? Hvor mange babyer skal du ha? Jeg synes vi har enormt mye og vi hadde vel 11 i 56, pluss et par ullbodyer..
Haha si det! Men så skal det sies at jeg har kjøpt kun 2,3 selv Resten er arvet og gaver! Har masse i de andre str også
Men så skal det sies at jeg han kun EN genser og noen 2jakkergensere
Det er nok lurt å begynne snart jaJeg har ikke vasket så mye som ei fille! Jeg har kjøt en kjole og fått litt nytt, resten er arveklær i ymse størrelser så jeg bør vel kanskje begynne å se på hva jeg har og vaske det. Tror jeg venter til permisjonen, men jeg må snart begynne å gjøre klart til vidunderet kommer!
Her er alt vasket å lagt på plass Og de større str'ene er sortert i bokser MED navn! Noe jeg trodde jeg hadde gjort
Har nesten 30(!!!) Body i str 56!