Er babyklærne vasket?

Jeg har vel vasket alt vi har til nå,bortsett fra 5 smekker jeg kjøpte på lørdag.Så her er alt klart og lagt i kasser til vi har fått kjøpt skap o.l. på IKEA til helga.

Har ikke gjort det enda. Men regner med at jeg gjør det i løpet av desember. Greit å få gjort det litt før, i tilfelle han skulle komme litt før.

Jeg har ikke så mye nytt, tre bodyer og to bukser.. Men har mye etter storebror som jeg lurer på om jeg skal orke å vaske eller ikke...

Har ikke vasket noe enda, tenkte å vente til vi hadde vaska ned til jul her, for da rydder vi skikkelig i alt rot her samtidig og rydder plass til lille i magen :)

Her er alt jeg har vasket, bortsett fra en ullbody mannen min faktisk kjøpt på lørdag:p tror det er første plagget han noen gang har kjøpt til noen av våres barn:p hehe så den klarte jeg ikke å bytte selv om den ikke var helt min smak:p

Ikke vasket noe. Tenkte å gjøre det når jeg går ut i permisjon om tre uker.

Har ikke vasket noe enda, venter til rommet hennes er ferdig slik at jeg kan pute det i skapet hennes. Skal mure inn en kommode på badet også som vi skal ha tingene hennes i og det skal gjøres i julen så har god tid :-)

Her er alt jeg har vasket, bortsett fra en ullbody mannen min faktisk kjøpt på lørdag:p tror det er første plagget han noen gang har kjøpt til noen av våres barn:p hehe så den klarte jeg ikke å bytte selv om den ikke var helt min smak:p
Så koselig :)

nei her blir de ikke vasket noe før etter jul. Når jeg er gått ut i permisjon =)

Her er alt vasket å lagt på plass ;) Og de større str'ene er sortert i bokser MED navn! Noe jeg trodde jeg hadde gjort :rolleyes:

Har nesten 30(!!!) Body i str 56!

Her er alt vasket å lagt på plass ;) Og de større str'ene er sortert i bokser MED navn! Noe jeg trodde jeg hadde gjort :rolleyes:

30?? Hvor mange babyer skal du ha? Jeg synes vi har enormt mye og vi hadde vel 11 i 56, pluss et par ullbodyer.. :)

30?? Hvor mange babyer skal du ha? Jeg synes vi har enormt mye og vi hadde vel 11 i 56, pluss et par ullbodyer.. :)

Haha si det! Men så skal det sies at jeg har kjøpt kun 2,3 selv ;) Resten er arvet og gaver! Har masse i de andre str også :p

Men så skal det sies at jeg han kun EN genser og noen 2jakkergensere :p

Haha si det! Men så skal det sies at jeg har kjøpt kun 2,3 selv ;) Resten er arvet og gaver! Har masse i de andre str også :p

Men så skal det sies at jeg han kun EN genser og noen 2jakkergensere :p

Hehe, ja, det øker fort på!

Jeg har ikke vasket så mye som ei fille! Jeg har kjøt en kjole og fått litt nytt, resten er arveklær i ymse størrelser så jeg bør vel kanskje begynne å se på hva jeg har og vaske det. Tror jeg venter til permisjonen, men jeg må snart begynne å gjøre klart til vidunderet kommer!

Jeg har ikke vasket så mye som ei fille! Jeg har kjøt en kjole og fått litt nytt, resten er arveklær i ymse størrelser så jeg bør vel kanskje begynne å se på hva jeg har og vaske det. Tror jeg venter til permisjonen, men jeg må snart begynne å gjøre klart til vidunderet kommer!
Det er nok lurt å begynne snart ja ;)

Hehe er som meg du da:p her har prinsessa arvet nøytrale hvite av sin bror + en hel haug av sin kusine + noen gaver.. så har NOK! Jeg har til og med gitt bort en sværpose til min kusine som fikk baby i sommer, for hadde så mye...

Back
Topp