Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Nei nei nei, det går så fint. Bare vent litt for lenge med å spise, så blir du sikkert god og kvalm
Tror forresten du har vanlige og nervøse tanker. Vi er jo allerede redd for de små
For egen del synes jeg symptomene kommer og går litt - føler meg ganske bra omtrent annenhver dag. Hadde helt noia for dette i starten, men slapper av litt mer nå. Har lovt samboer å se an symptomene i 3-dagersperspektiv, sånn at jeg ikke freaker annenhver dag
Jeg var dødens kvalm i går,brakk meg og klarte ikke gå oppreist. I dag er jeg ganske fin! Nyter det til det fulle, for vips er det over igjen. Prøv heller å nyt en å bekymre deg. Godt man ikke er like dårlig hele tiden.
Jeg har en dag i ny og ned uten noen symptomer i det hele tatt. Får like noia hver gang. Men dagen etter våkner jeg som regel med ett eller annet symptom trur heller man bør prøve å nyte dagene hvor ikke har vondter selv om jeg elsker vondtene mine, er det deilig med en liten pause innimellom; )