Er alt over?

Lady_Z

Termin 5.Juli 2015
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Våknet nå og plutselig føler jeg alt er over... Puppene er nesten ikke øm og kvalmen er mer moderat. Redd dette ender i SA/MA :(

Nei nei nei, det går så fint. Bare vent litt for lenge med å spise, så blir du sikkert god og kvalm ;)
Tror forresten du har vanlige og nervøse tanker. Vi er jo allerede redd for de små :)

For egen del synes jeg symptomene kommer og går litt - føler meg ganske bra omtrent annenhver dag. Hadde helt noia for dette i starten, men slapper av litt mer nå. Har lovt samboer å se an symptomene i 3-dagersperspektiv, sånn at jeg ikke freaker annenhver dag:-)

Akkurat sånn jeg har det og. Har jeg en "god " dag er jeg redd noe er galt, men er vel normalt

Samme her, plutselig er symptomene borte. Men man må vel bare prøve å slappe av og egentlig være glad man ikke er kvalm

Jeg var dødens kvalm i går,brakk meg og klarte ikke gå oppreist. I dag er jeg ganske fin! :-) Nyter det til det fulle, for vips er det over igjen. Prøv heller å nyt en å bekymre deg. Godt man ikke er like dårlig hele tiden.

Startet dagen med oppkast... I dag er den verste dagen. Så natten i natt var vel kanskje bare for å spare kroppen noen timer...

*god klem* Jeg har også følt meg slik i det siste. Bestill ul!

Åh dette var godt å lese! Våknet idag med så mye mindre kvalme og magesmerter enn det jeg har gjort den siste uka.. 4+5 idag!

Jeg har en dag i ny og ned uten noen symptomer i det hele tatt. Får like noia hver gang. Men dagen etter våkner jeg som regel med ett eller annet symptom:) trur heller man bør prøve å nyte dagene hvor ikke har vondter:) selv om jeg elsker vondtene mine, er det deilig med en liten pause innimellom; )

Back
Topp