Er ALT NAV sin feil??????

nav er nav liksom[8D] og regler er regler[:)] Mine problemer med nav har gått på at de sier de ikke har mottatt informasjon som er levert personlig og stemplet av dem. Ikke har mottatt inntektsopplysninger som er sendt, ble sendt på nytt, da påstod de at de bare hadde fått for foreldrepenger, ikek sykepenger... ups.. de lå i samme konvolutt[8D] og rett og slett at når jeg har spurt om noe mangler har de sagt ja en dag og nei neste dag. Tror jeg har levert kopi av alle sykemld mine for de har rotet de bort hehe.. nå kan jeg bare le, men gud så sint jeg var...

Men som du sier, man MÅ følge regler, og da kan man rett og slett ikke klage heller[:)]

Trist å høre at så mange har problemer med NAV. Jeg vet der er noen start-problemer, men dette høres forferdelig ut. Håper dere får bedre opplevelser etterhvert. Det er noe som heter at etter 1 dårlig opplevelse må man ha 12 gode for å veie det opp. Jeg håper det vil skje et mirakel hos dere.

Vi gjør så godt vi kan. Jeg gjør i alle fall det. Men vi er bare mennesker, og alle kan gjøre feil.
Heldigvis har omstillingen for oss vært grei. Svært få som er sure/fortvilet. Kan telle på en hånd de som er dette hver mnd. Men vi kan alltid bli bedre. Slik er det vel med alt.

Lykke til videre med NAV.

Hilsen en NAV rådgiver som gjør så godt hun kan.

Svarer bare på overskriften jeg, men JAH!!! Alt er NAV sin feil...

Back
Topp