Håper det bare er en uskyldig blødning og at alt er bare bra med spirenTakk som spør! fikk heldigvis snakket med legen min igår og han sier at så lenge jeg har symptomene og får utslag på test og ikke har smerter så forholder vi oss til det nå i helga også kan vi ta en sjekk når vi kommer oss over helg og rød mandag med mindre ting utarter seg i feil retning. Han skulle gjerne sjekket det nøyere allerede nå men siden de holder på å oppdatere systemene så avventer vi litt.
Men det er jo 50/50 hvordan det ender, og det er veldig tidlig sååå vi får se. Jeg tenker at sjansene her er veldig veldig små så skulle det gå greit likevel så er det en mening med det. Får fortsatt svakt resultat på test, senest nå på morningen. El testen er ikke noe særlig svakere heller. Blør enda noe men ingen smerter. Er bare så vanskelig å gå å fundere på hva som skjer. Og spesielt når mannen jobber hjemmefra og ikke kommer hjem før til neste helg
Skjønner godt det er spesielt tungt når mannen ikke er hjemme, har du noen andre rundt deg som vet om graviditeten som du kan støtte deg på? Har ikke noe erfaring med det selv men ser for meg at ventetiden må være utrolig tung og evig lang, håper dere kan få gode nyheter og svar om hva som foregår snart så du kan senke skuldrene og nyte resten av svangerskapet! Tenker mye på deg! Tror og håper virkelig det går din vei