Er alt håp ute nå?

Det er tøft, ingen tvil om det. Men man begynner jo å lure da ettersom at egget ikke vil holde seg på plass... har ikke målt noe, men tror jeg kommer til å bestille meg en legetime etter dette. Vi får se, kanskje vi bare legger prøvinga på hylla en stund for dette tar så mye av meg :(

Har legen vurdert progesteron? Klem til deg:Heartred

Har legen vurdert progesteron? Klem til deg:Heartred
Har ikke vært i kontakt med lege i det heletatt enda. Men tror jeg blir å bestille en time nå så får vi se hva han sier :Heartred takk for klemmen
Nå er jeg 8+2 og har fått sett at hjertet slår på UL. Hvordan går det med deg i dag? :Heartred
:Heartred Godt å høre, sender deg masse babystøv slik at lille sitter hele veien!
Blødningen har tatt seg opp og har fått litt kramper så det lover ikke bra :sad002

Vil bare sende deg en klem :Heartred Måtte neste spire sitte hele veien:Heartred

Takktakk :Heartred det håper og vil ikke jeg heller.. blir siste testing imorgen etter jobb men regner med det er enden for denne gang dessverre
Jeg bare lurer, er det ikke best å bruke morgen urinen? Jeg har fått negative tester på ettermiddagen, men som har vært positive fra morgenen.

Masse lykke til!!

Jeg bare lurer, er det ikke best å bruke morgen urinen? Jeg har fått negative tester på ettermiddagen, men som har vært positive fra morgenen.

Masse lykke til!!
Jo, det sies at morgen urin er den beste å bruke men jeg har alltid testet sterkere litt uttpå dagen. Jobber uansett ikke lengre enn til kl. 13 så er ikke at det blir til kvelds uansett

Okei, nå blir jeg bare forvirra... å ikke vet jeg hva jeg skal gjøre. Har fortsatt kjent på symptomer idag, til og med ett nytt. Halsbrann. Det har jeg aldri, kunn hatt det når jeg gikk gravid med sønnen. Testen jeg tok idag etter jobber viser svakt positivt. Clearblue plus. Ja, den streken dere ser er grå på bilde men i virkeligheten er den blå. Så streken på den etter jeg tok testen også men da klarte jeg ikke å tyde om den var blå eller grå. Har vært en tur ut og henta i bhg og diverse og får litt sjokk når jeg kommer hjem igjen og ser at streken er blå. Forrige gang vi mista var testene mega blenda etter jeg begynte å blø. Men kjenner at dette gir meg et lite håp. Måtte kjøpe flere tester også siden pakken min ble sendt i retur i stede for å bli levert. Men nå er urin for utvanna til at det er noe vits i teste noe mer. Hva tenker dere her? Ville dere holdt på håpet litt til eller er det bare å innstille seg på at det ikke går?

Vedlegg

• F6159286-DB7E-4882-8609-0B49A98B0498.jpeg
    F6159286-DB7E-4882-8609-0B49A98B0498.jpeg
    836,4 KB · Visninger: 74
Og en ting til, for dere som har fulgt meg vet at jeg har eksprimentert litt med el tester fra tidlig dpo og den har ikke sluppet noe i styrke

her 11,12,14,15 dpo. (15dpo idag)

Vedlegg

• 63656391-5E48-4AAC-90AF-9E5255BBD2D4.jpeg
    63656391-5E48-4AAC-90AF-9E5255BBD2D4.jpeg
    543,6 KB · Visninger: 40
  • 363C8E01-DA5D-4E24-8304-2AB6040B8312.jpeg
    363C8E01-DA5D-4E24-8304-2AB6040B8312.jpeg
    276,7 KB · Visninger: 40
Okei, nå blir jeg bare forvirra... å ikke vet jeg hva jeg skal gjøre. Har fortsatt kjent på symptomer idag, til og med ett nytt. Halsbrann. Det har jeg aldri, kunn hatt det når jeg gikk gravid med sønnen. Testen jeg tok idag etter jobber viser svakt positivt. Clearblue plus. Ja, den streken dere ser er grå på bilde men i virkeligheten er den blå. Så streken på den etter jeg tok testen også men da klarte jeg ikke å tyde om den var blå eller grå. Har vært en tur ut og henta i bhg og diverse og får litt sjokk når jeg kommer hjem igjen og ser at streken er blå. Forrige gang vi mista var testene mega blenda etter jeg begynte å blø. Men kjenner at dette gir meg et lite håp. Måtte kjøpe flere tester også siden pakken min ble sendt i retur i stede for å bli levert. Men nå er urin for utvanna til at det er noe vits i teste noe mer. Hva tenker dere her? Ville dere holdt på håpet litt til eller er det bare å innstille seg på at det ikke går?

:Heartred Håper virkelig det går veien for dere:Heartred

Har ikke noe erfaring eller peiling om dette selv, men det at du enda har symptomer og positiv test synes jeg virker veldig positivt! Jeg har troa!!:Heartred:Heartred

:Heartbigred:HeartbigredHøres ut som du fortsatt er gravid, med de symptomene du har også, har troa og håper det går bra:happy:

Hvordan går det @vårlilleclark ?:Heartred
Takk som spør! :Heartred fikk heldigvis snakket med legen min igår og han sier at så lenge jeg har symptomene og får utslag på test og ikke har smerter så forholder vi oss til det nå i helga også kan vi ta en sjekk når vi kommer oss over helg og rød mandag med mindre ting utarter seg i feil retning. Han skulle gjerne sjekket det nøyere allerede nå men siden de holder på å oppdatere systemene så avventer vi litt.
Men det er jo 50/50 hvordan det ender, og det er veldig tidlig sååå vi får se. Jeg tenker at sjansene her er veldig veldig små så skulle det gå greit likevel så er det en mening med det. Får fortsatt svakt resultat på test, senest nå på morningen. El testen er ikke noe særlig svakere heller. Blør enda noe men ingen smerter. Er bare så vanskelig å gå å fundere på hva som skjer. Og spesielt når mannen jobber hjemmefra og ikke kommer hjem før til neste helg

Krysser fingrene for deg! De gangene jeg har hatt kjemisk så har testene blitt helt negative og så har mensen kommet.

Back
Topp