vårlilleclark
Glad i forumet
Takktakk det håper og vil ikke jeg heller.. blir siste testing imorgen etter jobb men regner med det er enden for denne gang dessverreSender masse kjærlighet uansett! Vil ikke at dette ska ende her!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takktakk det håper og vil ikke jeg heller.. blir siste testing imorgen etter jobb men regner med det er enden for denne gang dessverreSender masse kjærlighet uansett! Vil ikke at dette ska ende her!!!!
Neiiii fy fader så urettferdig disse greiene er..Takktakk det håper og vil ikke jeg heller.. blir siste testing imorgen etter jobb men regner med det er enden for denne gang dessverre
Ja det har du rett i bare et mirakel kan komme ut av dette positivt men ....Neiiii fy fader så urettferdig disse greiene er..
Det er tøft, ingen tvil om det. Men man begynner jo å lure da ettersom at egget ikke vil holde seg på plass... har ikke målt noe, men tror jeg kommer til å bestille meg en legetime etter dette. Vi får se, kanskje vi bare legger prøvinga på hylla en stund for dette tar så mye av meg
Nå er jeg 8+2 og har fått sett at hjertet slår på UL. Hvordan går det med deg i dag?Takk for at du deler det er tungt og tøft, og hvertfall når det blir en andre gang.. hvor langt er du på vei nå?
Har ikke vært i kontakt med lege i det heletatt enda. Men tror jeg blir å bestille en time nå så får vi se hva han sier takk for klemmenHar legen vurdert progesteron? Klem til deg
Godt å høre, sender deg masse babystøv slik at lille sitter hele veien!Nå er jeg 8+2 og har fått sett at hjertet slår på UL. Hvordan går det med deg i dag?
Jeg bare lurer, er det ikke best å bruke morgen urinen? Jeg har fått negative tester på ettermiddagen, men som har vært positive fra morgenen.Takktakk det håper og vil ikke jeg heller.. blir siste testing imorgen etter jobb men regner med det er enden for denne gang dessverre
Jo, det sies at morgen urin er den beste å bruke men jeg har alltid testet sterkere litt uttpå dagen. Jobber uansett ikke lengre enn til kl. 13 så er ikke at det blir til kvelds uansettJeg bare lurer, er det ikke best å bruke morgen urinen? Jeg har fått negative tester på ettermiddagen, men som har vært positive fra morgenen.
Masse lykke til!!
Okei, nå blir jeg bare forvirra... å ikke vet jeg hva jeg skal gjøre. Har fortsatt kjent på symptomer idag, til og med ett nytt. Halsbrann. Det har jeg aldri, kunn hatt det når jeg gikk gravid med sønnen. Testen jeg tok idag etter jobber viser svakt positivt. Clearblue plus. Ja, den streken dere ser er grå på bilde men i virkeligheten er den blå. Så streken på den etter jeg tok testen også men da klarte jeg ikke å tyde om den var blå eller grå. Har vært en tur ut og henta i bhg og diverse og får litt sjokk når jeg kommer hjem igjen og ser at streken er blå. Forrige gang vi mista var testene mega blenda etter jeg begynte å blø. Men kjenner at dette gir meg et lite håp. Måtte kjøpe flere tester også siden pakken min ble sendt i retur i stede for å bli levert. Men nå er urin for utvanna til at det er noe vits i teste noe mer. Hva tenker dere her? Ville dere holdt på håpet litt til eller er det bare å innstille seg på at det ikke går?
Har ikke noe erfaring eller peiling om dette selv, men det at du enda har symptomer og positiv test synes jeg virker veldig positivt! Jeg har troa!!Okei, nå blir jeg bare forvirra... å ikke vet jeg hva jeg skal gjøre. Har fortsatt kjent på symptomer idag, til og med ett nytt. Halsbrann. Det har jeg aldri, kunn hatt det når jeg gikk gravid med sønnen. Testen jeg tok idag etter jobber viser svakt positivt. Clearblue plus. Ja, den streken dere ser er grå på bilde men i virkeligheten er den blå. Så streken på den etter jeg tok testen også men da klarte jeg ikke å tyde om den var blå eller grå. Har vært en tur ut og henta i bhg og diverse og får litt sjokk når jeg kommer hjem igjen og ser at streken er blå. Forrige gang vi mista var testene mega blenda etter jeg begynte å blø. Men kjenner at dette gir meg et lite håp. Måtte kjøpe flere tester også siden pakken min ble sendt i retur i stede for å bli levert. Men nå er urin for utvanna til at det er noe vits i teste noe mer. Hva tenker dere her? Ville dere holdt på håpet litt til eller er det bare å innstille seg på at det ikke går?
Takk som spør! fikk heldigvis snakket med legen min igår og han sier at så lenge jeg har symptomene og får utslag på test og ikke har smerter så forholder vi oss til det nå i helga også kan vi ta en sjekk når vi kommer oss over helg og rød mandag med mindre ting utarter seg i feil retning. Han skulle gjerne sjekket det nøyere allerede nå men siden de holder på å oppdatere systemene så avventer vi litt.Hvordan går det @vårlilleclark ?
Ja, samme skjedde hos meg sist negativ samtidig eller om det var like før jeg begynte å blø..Krysser fingrene for deg! De gangene jeg har hatt kjemisk så har testene blitt helt negative og så har mensen kommet.