Er alle Kvalme

Vært kvalm av og på,siden uke 6

Har vært kvalm siden 2 dager før positiv test. [emoji20]

Nei.... Kjent på litt kvalme et par ganger. Ikke noe plagsomt her hvertfall

Jeg har vært kvalm i en uke nå. Er også totalt utslitt. Ble sykemeldt fra jobb i går da jeg ikke får i meg så mye mat og er konstant kvalm. Var ikke slik i mine andre to svangerskap. Er nesten så jeg er redd for at det er flere i magen [emoji28][emoji85]

Merket en morgen at jeg var skikkelig uggen, men la meg i sengen litt til, spiste noe og gikk på jobb. Var over i løpet av et par timer. I dag har jeg nesten ikke kjent noe kvalme. Sist slo kvalmen ut for full i uke 7/8, så er spendt på hvordan det går. Var så dårlig sist at jeg var sykemeldt i en mnd :eek:

Merker mest at jeg er ekstra trøtt, har hodepine, tett nese og svimmel innimellom.

Jeg har vært kvalm i en uke nå. Er også totalt utslitt. Ble sykemeldt fra jobb i går da jeg ikke får i meg så mye mat og er konstant kvalm. Var ikke slik i mine andre to svangerskap. Er nesten så jeg er redd for at det er flere i magen [emoji28][emoji85]

Sånn var jeg sist :o Men kom ikke før i uk 7/8, men var bare en ;)

Kvalmen kom for fullt igjen nå etter en tur med hundene -.-

Nei, jeg er ikke kvalm :)

Men føler med alle dere som er det :Heartred

Har vært kvalm hver eneste dag siden uke 5.

Vært kvalm av og på siden før positiv test [emoji28] men er jo ikke alle som blir kvalm [emoji18]

Meget kvalm! Har I langt over en uke hatt oppkast mellom 3 og 5 ganger hvær natt. Sover lite. Legen sier jeg har fått ekstrem svangerskapskvalme :hungover: nesten så jeg kan flytte inn på *klagetråden :hilarious: hormoner, lite mat og søvn, dårlig kombo

Nja, kanskje litt kvalm når jeg er sulten en gang av og til. Altså ikke hver gang jeg er sulten, men kanskje annahver dag? Det er helt overkommelig:) Mem kan jo være det plutselig kommer...

Litt kvalm, men ingen krise. Bare spiser litt så går det stort sett over :) Ikke kastet opp enda, og håper jeg slipper :meh:

Nei og nyter det! Kvalmen slo til i uke 6-7 med de to andre. Fremdeles bare 4+6

Jeg er veldig kvalm denne gang. Sist gang var jeg bare periodisk kvalm i tre dager til sammen så forskjellig fra svangerskap til svangerskap. Første gang var jeg også kvalm. Første jente og andre gutt om det har noe å si.

Har heldigvis sluppet unna kvalme til nå. Kan føle meg litt uggen/uvel men går som regel over etter få minutter.

Back
Topp