Er alle Kvalme

Litt uggen/uvel innimellom, men ellers lite plaget med kvalme. Var ikke det sist graviditet heller. Håper jeg slipper unna kvalmen denne gangen også. Er derimot vanvittig trøtt. Ikke så trøtt at jeg får sove, men sånn at jeg går rundt som en zombie hele dagen og gjesper[emoji28]

Har vært kvalm av og på fra pos test til uke 6, da slo det fult ut og jeg har vært konstant kvalm siden. Spesielt når jeg blir sulten. Men nå har jeg hatt 3 gode dager og krysser fingrene for at deg har gitt seg!!

Litt uggen/uvel innimellom, men ellers lite plaget med kvalme. Var ikke det sist graviditet heller. Håper jeg slipper unna kvalmen denne gangen også. Er derimot vanvittig trøtt. Ikke så trøtt at jeg får sove, men sånn at jeg går rundt som en zombie hele dagen og gjesper[emoji28]
Er akkurat helt lik! Gjesper i ett sett, med lyd, føler meg så uforskammet men er dautrøtt:)

Er akkurat helt lik! Gjesper i ett sett, med lyd, føler meg så uforskammet men er dautrøtt:)
Hehe [emoji16] må være lov å gjespe med lyd når man er gravid. Lista for hva som er uforskammet heves til uante nivåer her i hus etter jeg ble gravid[emoji15] Eksempelvis de gravidprompene jeg slipper. De er heller ikke lydløse[emoji85] Det er jo rene atombombene og kan ta livet av hva som helst[emoji43] slipper unna med de aller fleste også, merkelig nok[emoji23]

Hehe [emoji16] må være lov å gjespe med lyd når man er gravid. Lista for hva som er uforskammet heves til uante nivåer her i hus etter jeg ble gravid[emoji15] Eksempelvis de gravidprompene jeg slipper. De er heller ikke lydløse[emoji85] Det er jo rene atombombene og kan ta livet av hva som helst[emoji43] slipper unna med de aller fleste også, merkelig nok[emoji23]
Haha bra! Høres kjent ut, godt vi slipper unna med litt mer nå til dags kjenner jeg, er jo mye luft som skal ut til tider xsmile9 ikkje alltid kroppen vet når det er innafor og ikke:)

Har ikke vært kvalm enda men er bare komt til uke 6, så kommer vell snart..
Håper jeg slipper en god del unna ettersom jeg jobber på kjøkken.

Kvalmen forsvant plutselig her [emoji16]

Her er kvalmen kommet for fullt Vi er på ferie i utlandet nå og jeg sliter med å få i meg både mat og drikke... Var ikke kvalm på samme måte i mitt forrige svangerskap, da var det bare sporadisk en dag her og en dag der, nå er det konstant[emoji40]

Jeg er i uke 9 og har ikke vært kvalm en eneste dag enda. Har jo lest at det kan være like normalt å ikke være kvalm, men må innrømme at det bekymrer meg litt:sorry:

Har vært plaget med kvalme siden 2+5 :meh: kommer og går gjennom dagen, når jeg ikke er kvalm blir jeg bekymret for det. Jeg var plaget med kvalme på de to andre svangerskapene og, begge jenter,men det begynte ikke før uke 5-6.

Jeg er i uke 9 og har ikke vært kvalm en eneste dag enda. Har jo lest at det kan være like normalt å ikke være kvalm, men må innrømme at det bekymrer meg litt:sorry:
Sånn var jeg også første gang. Trodde jeg ikke var gravid lenger hver gang symptomer dabba litt av og ble bekymret fordi jeg ikke hadde spydd en eneste gang når jeg leste om alle som var kvalme. Til nå virker begge svangerskapene å være ganske så like, så nå slapper jeg mer av.. Håper du klarer å gjøre det samme[emoji4]

Sånn var jeg også første gang. Trodde jeg ikke var gravid lenger hver gang symptomer dabba litt av og ble bekymret fordi jeg ikke hadde spydd en eneste gang når jeg leste om alle som var kvalme. Til nå virker begge svangerskapene å være ganske så like, så nå slapper jeg mer av.. Håper du klarer å gjøre det samme[emoji4]

Takk for du deler dine erfaringer! Det hjelper å lese om folk som er/har vært i samme situasjon:) Har aldri vært gravid før, så vet jo ikke hvordan det skal være :shy:

Samme her. Ny jobb også. De må virkelig lure på hva som feiler meg.

Heldigvis bare uggen. Var sånn sist også. Kvalmen kom først i tredje trimester.

Takk for du deler dine erfaringer! Det hjelper å lese om folk som er/har vært i samme situasjon:) Har aldri vært gravid før, så vet jo ikke hvordan det skal være :shy:
Bare hyggelig[emoji4] nei, det var jo sånn for meg også første gang, så vet hvordan det er. Hvis du går og er bekymret uten å helt klare å legge det fra deg, kan du gå til legen og be om henvisning til tidlig ultralyd. Jeg var en gang i uke 7/8 tror jeg og igjen i uke 12. Det hjalp veldig for meg[emoji4]

Jeg har vært kvalm helt siden uke 4, men har noen timer midt på dagen hvor kvalmen ikke er tilstede.:hungover::)
Har to barn fra før og var ikke dårlig en eneste gang med de to. Rart hvor forskjellig hver graviditet kan være!
Men et annet spørsmål, har dere bestilt time til første kontroll? Min jordmor mente det ikke var nødvendig før uke 14. Mener jeg har lest at første kontroll bør være mellom uke 8-12..

Samme her. Ny jobb også. De må virkelig lure på hva som feiler meg.

Heldigvis bare uggen. Var sånn sist også. Kvalmen kom først i tredje trimester.
Skal og begynne i ny jobb nå 1. September, er fortsatt bare 5+5 så vil ikke si noe enda, men de må jo tro jeg er kjempelat... Håper ikke kvalmen kommer vertfall☺️

Back
Topp