Er alle kvalm?

BokTyven

Gammel bruker i ny forkledning! =)
*MIA*
VIP
Jeg blir nesten litt stresset..
Kvalme er jo det beste tegnet på at alt går bra, men..
Jeg er ikke kvalm.. Kaaaanskje biiiiittelitt uggen om jeg blir for sulten, men det er sjeldent! :/

Mister jo håp på at det skal gå bra! :/

Jeg er ikke kvalm!.får en kvalmebyge en gang i blandt, men over på sekunder.ikke er puppene særlig ømme heller! :-) sist svangerskap var jeg veeeeldig kvalm så nyter at jeg ikke er dårlig denne gang:-)

Sent from my HTC Desire using BV Forum mobile app

Legen min sa det var vanlig å ikke være kvalm før i uke 6-7 :) Jeg ble kvalm rundt uke 6 med førstemann, varte til rundt uke 14. Andre gangen var jeg kvalm fra uke 4, kvalm hele tiden fram til uke 12 selv om embryoet/fosteret sluttet å utvikle seg etter uke 6 en gang.. Denne gangen småkvalm fra rundt uke 5-6, ikke kommet for fullt enda...

Jeg er ikke kvalm i det hele tatt.. Men tidlig da:)

Er det ikke 80% av gravide som er kvalme? Da må jo noen være de heldige 20% da ! :)

Jeg er ikke kvalm.. Kaaaanskje biiiiittelitt uggen om jeg blir for sulten, men det er sjeldent! :/

Sniker fra Mars :-)
Jeg har ikke vært kvalm før nå, uke 12 i morgen. Har vært over gjennomsnittet bekymret fordi mitt eneste symptom er trøtthet. Kjenner litt på kvalmen nå, men kun litt om ettermiddagen :-) Har vært på 2 UL, og finner hjertelyd med doppler.. Ikke stress, alt er nok i sin skjønneste orden. Man må visst ikke være kvalm for at alt skal være bra ;-) lykke til!

Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3

Jeg syns du er heldig! Å være kvalm er så ufattelig plagsomt og ubehagelig. Men jeg forstår deg også. Mine venninner som er gravide har ikke vært dårlige nesten og de er langt over 18 uker begge to nå. Hun ene var ikke kvalm med han forrige en gang, så noen er heldige og slipper unna ;)

I mitt forrige svangerskap var jeg kvalm i 4,5 mnd:-/ fikk noen kvalmebyger før jeg fant ut at jeg var gravid, men ikke slått til enda! Jeg er konstant trøtt da.. Det er mitt eneste symptom enda, men de sier jo at når man blir gravid såpass tidlig igjen som jeg er at man har så mye hormoner fra før, og at det da ikke blir så ille. Jeg håper det er tilfelle da jeg hadde alle symptomer og vonter i forrige svangerskap!:-)

I mitt forrige svangerskap var jeg kvalm i 4,5 mnd:-/ fikk noen kvalmebyger før jeg fant ut at jeg var gravid, men ikke slått til enda! Jeg er konstant trøtt da.. Det er mitt eneste symptom enda, men de sier jo at når man blir gravid såpass tidlig igjen som jeg er at man har så mye hormoner fra før, og at det da ikke blir så ille. Jeg håper det er tilfelle da jeg hadde alle symptomer og vonter i forrige svangerskap!:-)
Sier de det? Kanskjederfor jeg også er i fin form? :) hadde hyperemis sist, og det var gruuuuusomt, men nå er jeg knapt kvalm. Prinsen hjemme er akkurat fylt ett år og vi ammer enda. Eneste symptom jeg har er veldig vondt i puppene under amming og at jeg må tisse absolutt hele tiden. Krysser fingrene i herdig for at kvalmen holder seg unna :)

Jeg er ikke spesielt kvalm heller, bare litt på morgenen frem til jeg får i meg litt mat.. Men mener å huske at jeg ikle ble kvalm før enn i uke 6-7 forrige gang, så er egentlig bare glad for at jeg ikke har vært spesielt plaget enda :). Er 5 uker idag.

Skriver fra iPad :) - Gulljenta født juli 2011 - termin april 2014 :)

Var kvalm i noen uker og nå er det borte *littpanikk* og trettheta er nesten borte. Men får håpe at alt er i sjønneste orden fordet. Tror det var slik de andre gangene også :)

Hos meg kom kvalmen rundt uke 5.. Jeg er heldigvis ikke kvalm på morgenen, kvalmen starter som regel rundt lunsj/middag og varer hele kvelden. Det har enda ikke vært så ille at jeg har kastet opp, håper jeg slipper det!

Jeg var bare så vidt litt småkvalm på kveldene sist. Denne gangen har jeg merka enda mindre til no kvalme. Bare konstant trøtt denne gangen også... Men det gikk veldig fint sist gang uten kvalme, det kom ei nydelig jente til slutt. Så er nok bare en av de heldige 20 % :)

<Godt å lese.. Er sykelig trøtt da og har vondt i bekkenet.. Så noen tegn har jeg jo, men lite som gjør at jeg føler meg gravid! Gleder meg som fy til spark, for da er det mer ekte! :D Hehe

Takk for oppløftende svar! :D

her er kvalmen helt forferdelig.. klarer knapt og spise, men går rundt konstant sulten :P lite dilemma.. men men 1 var jeg ikke særlig kvalm, bare av spesielle lukter :)

Vær glad for at du ikke er kvalm!!! :-) spiste pizza på jobben i dag... Kommer nok ikke til å spise det mer i svangerskapet.... Kom opp 1 time etterpå... Blæ.....

Jeg er så sinnsykt kvalm. Sliter med å fungere, men må jo det da jeg har to barn å ta meg av. Kaster opp flere ganger om dagen.. Blir også forferdelig bilsyk.. Skjønner det er lett å bekymre seg, men om jeg hadde vært deg så hadde jeg prøvd å nyte det.

Eneste som frister her er å ligge i fosterstilling! Nå har jeg fått kvalmedempende medisin, og en sykemelding. Håper det gir seg da :)

Jeg finnes ikke kvalm, men til tider litt småuggen. Andre symptomer er ofte på do, ømme pupper, og konstant trøtt! Hviler når prinsessen har sin første hvil.

Jeg spøy i begge mine forrige svangerskap, fra start til 4 mnd. Denne gangen er jeg litt uggen på morran men ikke særlig. Har 2 gutter, kanskje den u magen er en jente, og at kroppen reagerer forskjellig?:)

Hilsen mamma'n med 1 gutt (12.2.11), 1 gutt (19.3.12) og 1 hemmelighet i magen (26.4.14) ❤

Back
Topp