Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg spøy i begge mine forrige svangerskap, fra start til 4 mnd. Denne gangen er jeg litt uggen på morran men ikke særlig. Har 2 gutter, kanskje den u magen er en jente, og at kroppen reagerer forskjellig?
Hilsen mamma'n med 1 gutt (12.2.11), 1 gutt (19.3.12) og 1 hemmelighet i magen (26.4.14) ❤
Jeg blir nesten litt stresset..
Kvalme er jo det beste tegnet på at alt går bra, men..
Jeg er ikke kvalm.. Kaaaanskje biiiiittelitt uggen om jeg blir for sulten, men det er sjeldent! :/
Mister jo håp på at det skal gå bra! :/
Ikke noe kvalm! Går det bra med deg? Stoppet å blø?
Ja!!![]()
Men nå sitter jeg her og kjemper om å holde maten nede, såååååååååå.. SKulle ikke snakket så høyt!![]()
Jeg var bare så vidt litt småkvalm på kveldene sist. Denne gangen har jeg merka enda mindre til no kvalme. Bare konstant trøtt denne gangen også... Men det gikk veldig fint sist gang uten kvalme, det kom ei nydelig jente til slutt. Så er nok bare en av de heldige 20 %![]()
Ja!!
Men nå sitter jeg her og kjemper om å holde maten nede, såååååååååå.. SKulle ikke snakket så høyt!![]()
Jeg blir nesten litt stresset..
Kvalme er jo det beste tegnet på at alt går bra, men..
Jeg er ikke kvalm.. Kaaaanskje biiiiittelitt uggen om jeg blir for sulten, men det er sjeldent! :/
Mister jo håp på at det skal gå bra! :/