Er alle kvalm?

Legen min sa at det var link mellom høyt hcg nivå og ekstrem svangerskapskvalme. Jeg hadde høye verdier når jeg målte men denne gangen er jeg foreløpig kvalm relatert til sult. Orker ikke løfte en finger da, pluss når jeg er trøtt. Hadde et møte med doskåla på jobb i dag for første gang. Forrige gang fikk jeg ekstrem svangerskapskvalme, men det startet ikke før uke 6-7 så spent denne gangen.

Ikke kvalm her heller men er litt små uggen.Ellers trøtt, ømme bryst og litt distre:-)

Jeg var veldig kvalm forrige svskap, men denne er jeg bare litt uggen og små kvalm en gang i blandt men har ikke spydd enda! (BANK I BORDET!!)

Jeg spøy i begge mine forrige svangerskap, fra start til 4 mnd. Denne gangen er jeg litt uggen på morran men ikke særlig. Har 2 gutter, kanskje den u magen er en jente, og at kroppen reagerer forskjellig?:)

Hilsen mamma'n med 1 gutt (12.2.11), 1 gutt (19.3.12) og 1 hemmelighet i magen (26.4.14) ❤

Det var sånn jeg merket forskjell på kjønnene, så tror det er jente denne gang! Blir spennende å se! :D

Jeg har hatt min første dag med kvalme i dag, men den har ikke kommet for fullt. Gruer meg om det blir som sist, hoppe av bussen for å spy, løpe ut av butikken for å spy, sette på vasken på jobben så ingen skal høre at jeg spyr osv :p
Men det er jo ikke alle som blir kvalme, håper du slipper og at alt er bra :)

Hver dag :(

Hver dag her også :-( Litt slitsomt. Men jeg har funnet ut at jeg blir kvalm når jeg blir sulten. Og sulten kommer oftere enn før graviditet, så jeg skal spise hver 3 time, så virker det som det går bedre.

Jeg blir nesten litt stresset..
Kvalme er jo det beste tegnet på at alt går bra, men..
Jeg er ikke kvalm.. Kaaaanskje biiiiittelitt uggen om jeg blir for sulten, men det er sjeldent! :/

Mister jo håp på at det skal gå bra! :/

Ikke noe kvalm! Går det bra med deg? Stoppet å blø?

Med førstemann kastet jeg opp til alle døgnets tider fra uke 5 til han var ute! Andre svangerskapet kastet jeg opp fra uke 6-7 , til fjerde mnd, da hadde jeg kun 30 min - time på morningen hvor jeg kastet opp til hun var ute.

Denne gangen kom kvalmen nå uke 7-8 ... Krysser for at jeg slipper unna å gå sånn i 9 mnd denne gangen ...

Jeg var bare så vidt litt småkvalm på kveldene sist. Denne gangen har jeg merka enda mindre til no kvalme. Bare konstant trøtt denne gangen også... Men det gikk veldig fint sist gang uten kvalme, det kom ei nydelig jente til slutt. Så er nok bare en av de heldige 20 % :)

Det var kanskje litt for tidlig å si at jeg ikke er kvalm denne gangen heller :p Bråvåkna i natt av kvalme, og kasta opp resten av natta...

Lite kvalm her. Litt uggen før, og etter mat. Håper det holder seg sånn, men kvalmen kommer nok.

Jeg blir nesten litt stresset..
Kvalme er jo det beste tegnet på at alt går bra, men..
Jeg er ikke kvalm.. Kaaaanskje biiiiittelitt uggen om jeg blir for sulten, men det er sjeldent! :/

Mister jo håp på at det skal gå bra! :/

Fins ikke kvalm, men skulle gjerne vært det litt i alle fall for å betrygge meg selv litt. Men har ømme brystvorter og er oppblåst så det får. Vel holde :cya

Back
Topp