Er alle kvalm her inne?

• Trådstarter Trådstarter Ønskebarn2015
  • Opprettet Opprettet
Ø

Ønskebarn2015

Guest
Utenom meg? Kjenner ingenting noen plasser jeg. Bryster er blitt større men jeg må kjenne Veeeeldig godt etter for å kjenne at de er litt øm!

Jeg har kun litt ømme pupper er trøtt og hormonell!
Ingen kvalme eller andre plager. Så langt... :)

Dette er veldig annerledes fra mine to siste svangerskap, som var jenter..
Kan dette være tegn på gutt tro??
:)

Føler ikke jeg har noen symptomer selv. Eller puppene er om og jeg er kjempe oppblåst. (Ser ut som jeg er i alle fall 4/5 mnd på vei) xD haha. Men ingen kvalme enda da. Jo, og så er jeg supersulten hele tiden :)

Hej, jeg var kvalm sidt uke endel, men nå er jeg ikke d, kjenner meg bare trøtt å tåler lite,mine pupper er heller ikke ømme, men gjør litt vondt hvis jeg klemmer dem, og er litt vondt etter en dag i BH.kjenner også mye der nede, hehe, murringer, ikke så kraftige så i brgynnelsen men de er der, jeg har enda ikke vært på ul så er spent, jeg er 5+1 idag:)

Jeg er ikke kvalm, men det var jeg ikke i de tre forrige graviditetene heller :) men jeg er veldig trøtt, ømme pupper, store vonde kviser og stikninger nede i magen!
Kvisene og stikningene er nye i dette svangerskapet :)

Jeg er ikke kvalm, men det var jeg ikke i de tre forrige graviditetene heller :) men jeg er veldig trøtt, ømme pupper, store vonde kviser og stikninger nede i magen!
Kvisene og stikningene er nye i dette svangerskapet :)
Ja KVISER har jeg og de er store og vonde! Har aldri sett slik ut i ansiktet i mitt liv!!! Fikk antibiotika hos legen igår så det tar nok kvisene også får jeg håpe hehe :) Men føler meg veldig tung nederst i magen, andre som er det også?

Nå er verste blødningen hos meg gitt seg, det er gått over i brunt istedet,håper det slutter snart for jeg blir nervevrak!

Kvalm som F! Og sulten hele tiden, kvalmende kombinasjon :P Så syter over at jeg er kvalm, mens jeg stapper i meg mat, fnis. Våkner på natta av kvalme og sult.... Klarer å fungere til daglige gjøremål og jobb heldigvis, men det tror jeg bare er fordi jeg er sta. Puppene er ømme og gått opp en cupstørrelse. Oppblåst og særdeles lavt blodtrykk. Så om vi ikke ser noe på UL på torsdag, så svartner det for meg :P

Jeg har ikke vært noe spesielt kvalm FØR denne uka :eek: I hele går var jeg kvalm og brakk meg, mens idag har jeg kastet opp tre ganger allerede... Håper ikke dette blir den nye hverdagen :smiley-ashamed008

Jeg er ikke kvalm enda, men jeg regner med at det kommer.
Kom rundt uke 6 sist gang. Så jeg nyter å kunne spise "normalt" enn så lenge :)

Har ingen symptomer! Er litt oppblåst til tider, og ser gravid ut, men man kan jo bli oppblåst av så mangt :p
Har mye kviser da, men det har jeg slitt med siden jeg ble gravid i juni :/

Litt kviser og litt stikking nederst i magen, ellers nada! Håååper jeg slipper kvalmen denne gangen :)

Jeg er kvalm i perioder og har super ømme bryster. Har en gutt og en jente fra før, var periodevis kvalm med de og og hadde ømme bryster:) man er veldig forskjellig! Denne gangen kom symptomene myye tidligere enn de andre gangene, trodde ikke det var mulig å få symptomer såå tidlig

Har ganske mykje symptom, meir enn då eg gjekk med snuppa! Kvalm og ømme puppar, gått opp en bh-str. Litt stikkingar, litt trøtt, oppblåst og forstoppa!

Her er det litt av og på med kvalme, den ligger der litt hele tiden, men ganske svakt heldigvis. Noen ganger er den sterkere sånn at jeg brekker meg. Håper den holder seg unna:) sist var jeg kjempekvalm på denne tiden.
Det som jeg merker mest til i denne graviditeten er den ekstreme sulten..

Jeg har kun litt ømme pupper er trøtt og hormonell!
Ingen kvalme eller andre plager. Så langt... :)

Dette er veldig annerledes fra mine to siste svangerskap, som var jenter..
Kan dette være tegn på gutt tro??
:)
Akkurat det samme som meg! Tenker også at det kan være tegn på gutt..

Jeg er ikke kvalm enda, men jeg regner med at det kommer.
Kom rundt uke 6 sist gang. Så jeg nyter å kunne spise "normalt" enn så lenge :)

Samme her, ikke kvalm før jeg runder 6+0, det har iallefall vært normalen her:) Gleder meg jeg, for det er sånn ordentlig gravidsymptom;) Da våkna jeg om nettene og var kvalm eller spydde for så å hive i meg mat, sove noen timer, også på`n igjen om morgenen. Da var jeg ikke mye i tvil om at det var en voksende baby i magen, roa meg veldig.

Finnes ikke kvalm, og håper jeg slipper unna det symptomet, siden jeg ser at for mange kommer den i uke 6, å jeg nå er 7 fullgåtte uker.

Har nok av andre symptomer da :)

Blæh merka at jeg var gravid for jeg var kvalm hele tia!!! Men håper s kommer seg, hadde faktisk tenkt at dette skulle være et yber enkelt svangerskap :p

Her kom kvalmen for fullt uke 6+0, nå er jeg 7+0 og er konstant kvalm. Går og føler meg skikkelig sjøsyk, kaster opp flere ganger og sliter med å få i meg mat. Sist hadde jeg det slik til uke 21, håper det gir seg før denne gangen. Jaja, legger i hver fall ikke på meg i jula da :) 2 kg ned foreløpig...

Back
Topp