Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: lucky2
Her var vi ute og shoppet litt i helgen! Stellebordet måtte bestilles da, så det får vi ikke før om to-tre uker! (Litt på hengende håret den der [8|])
Ellers *glemte* vi å ta med lekegrind, så det får komme senere (haster jo ikke med den enda da, før den lille begynner med turbotrening på gulvet [:D]) Mangler trappegrind, men det haster heller ikke.... og masse småting, leker, ammeting osv....
Og har så lyst på ny vogn!!! Har den gamle etter jenta på 5, men den er liksom ikke like kul og praktisk som mange av vognene man får kjøpt nå!!! [:@] Sukk.... Når gutta bytter biler i ny og ne, burde ikke vi da få bytte ut vogna? Er jo vi som "ørner" rundt med den - stort sett [;)] Jaja, får vel heller investere i en litt kul sportsvogn etterhvert!! (Er bare sååååå lenge til........)
[:)]
ORIGINAL: schnuppa
ORIGINAL: lucky2
Her var vi ute og shoppet litt i helgen! Stellebordet måtte bestilles da, så det får vi ikke før om to-tre uker! (Litt på hengende håret den der [8|])
Ellers *glemte* vi å ta med lekegrind, så det får komme senere (haster jo ikke med den enda da, før den lille begynner med turbotrening på gulvet [:D]) Mangler trappegrind, men det haster heller ikke.... og masse småting, leker, ammeting osv....
Og har så lyst på ny vogn!!! Har den gamle etter jenta på 5, men den er liksom ikke like kul og praktisk som mange av vognene man får kjøpt nå!!! [:@] Sukk.... Når gutta bytter biler i ny og ne, burde ikke vi da få bytte ut vogna? Er jo vi som "ørner" rundt med den - stort sett [;)] Jaja, får vel heller investere i en litt kul sportsvogn etterhvert!! (Er bare sååååå lenge til........)
[:)]
Skjønner hva du mener.. Men jeg har vel bestemt meg for å beholde vogna jeg har.. etter min datter som blir 5.. Det er så dyrt med ny vogn og den funker jo som den skal.. [:)]
Skjønner deg godt Monicus.. Kjøpte din mor den uten at du visste det el?
Men så lenge de funker så går det jo.. Babyen har det godt uansett.. [;)]
ORIGINAL: Monicus
Skjønner deg godt Monicus.. Kjøpte din mor den uten at du visste det el?
Men så lenge de funker så går det jo.. Babyen har det godt uansett.. [;)]
Hun kjøpte den når jeg var 3 uker på vei[8|] hehe, snakk om å glede seg til å bli bestemor. Den + MYE annet. Pickupen var full når vi kjørte hjem fra kragerø i påska. Hun er gal!!!! Men vi har fått mye nyttig og vi spart mye penger så vi er utrolig takknemlige altså.