er alle ferdige??

jas

Forumet er livet
Er dere ferdig med alt baby utstyret??

Føler jeg begynner å henge litt etter her jeg..
mangler jo ikke så mye, men ser ut som dere har skaffet alt dere trenger..

Mangler lekegrind, men den ville foreldrene til min kjære kjøpe.
Babygym og vippestol. Håper vel egentlig på å få det av noen også..

Har det meste,men mangler litt småting..

Å nei mangler masse jeg da... babygym, flasker ( masse flasker og brystpumpe etc) lekegrind skal jeg ikke ha, men vogn og seng må jeg nesten få tak i snart [&:] Håper bare feriepenger og skattepenger kommer SNART!!!! Men ellers så er det sikkert en helt del annet jeg mangler også... Tar det etterhvert som jeg trenger det jeg. Orker ikke stresse så masse.

Mangler nok en del... men litt vil vi ønske oss også ...
Men må ut å handle inn litt oljer og kremer og slikt...
Vet jo sikkert ikke halvparten en bør ha i hus...

Vi mangler seng, Madrass, Dyne og pute, OSV....
Det skal svigerforeldrene mine kjøpe....
Også mangler vi en voksipose, Det skal Mamma kjøpe....
Mangler også brystpumpe og stellekommode, Men Jeg kjøper sikkert det... [:D]

Jeg har ikke shoppa noe jeg.. [&:] Har litt fra forrige, men mangler en god del.. Skal dra på shopping til uka jeg.. [;)]

Her var vi ute og shoppet litt i helgen! Stellebordet måtte bestilles da, så det får vi ikke før om to-tre uker! (Litt på hengende håret den der [8|])
Ellers *glemte* vi å ta med lekegrind, så det får komme senere (haster jo ikke med den enda da, før den lille begynner med turbotrening på gulvet [:D]) Mangler trappegrind, men det haster heller ikke.... og masse småting, leker, ammeting osv....

Og har så lyst på ny vogn!!! Har den gamle etter jenta på 5, men den er liksom ikke like kul og praktisk som mange av vognene man får kjøpt nå!!! [:@] Sukk.... Når gutta bytter biler i ny og ne, burde ikke vi da få bytte ut vogna? Er jo vi som "ørner" rundt med den - stort sett [;)] Jaja, får vel heller investere i en litt kul sportsvogn etterhvert!! (Er bare sååååå lenge til........)

[:)]

ORIGINAL: lucky2

Her var vi ute og shoppet litt i helgen! Stellebordet måtte bestilles da, så det får vi ikke før om to-tre uker! (Litt på hengende håret den der [8|])
Ellers *glemte* vi å ta med lekegrind, så det får komme senere (haster jo ikke med den enda da, før den lille begynner med turbotrening på gulvet [:D]) Mangler trappegrind, men det haster heller ikke.... og masse småting, leker, ammeting osv....

Og har så lyst på ny vogn!!! Har den gamle etter jenta på 5, men den er liksom ikke like kul og praktisk som mange av vognene man får kjøpt nå!!! [:@] Sukk.... Når gutta bytter biler i ny og ne, burde ikke vi da få bytte ut vogna? Er jo vi som "ørner" rundt med den - stort sett [;)] Jaja, får vel heller investere i en litt kul sportsvogn etterhvert!! (Er bare sååååå lenge til........)

Skjønner hva du mener.. Men jeg har vel bestemt meg for å beholde vogna jeg har.. etter min datter som blir 5.. Det er så dyrt med ny vogn og den funker jo som den skal.. [:)]

ORIGINAL: schnuppa

ORIGINAL: lucky2

Skjønner hva du mener.. Men jeg har vel bestemt meg for å beholde vogna jeg har.. etter min datter som blir 5.. Det er så dyrt med ny vogn og den funker jo som den skal.. [:)]

Henger meg på her..

Min mor har jo kjøpt vogn til meg.
Den er vel 2 år gammel og ikke noe spes fin[&o]
Den er like hel og pent brukt, men jeg har lyst på ny.
Ja, ja..Har bestemt meg for at vi heller kjøper en kul sportsvogn.

Skjønner deg godt Monicus.. Kjøpte din mor den uten at du visste det el?
Men så lenge de funker så går det jo.. Babyen har det godt uansett.. [;)]

Hun kjøpte den når jeg var 3 uker på vei[8|] hehe, snakk om å glede seg til å bli bestemor. Den + MYE annet. Pickupen var full når vi kjørte hjem fra kragerø i påska. Hun er gal!!!! Men vi har fått mye nyttig og vi spart mye penger så vi er utrolig takknemlige altså.

ORIGINAL: Monicus

Hun kjøpte den når jeg var 3 uker på vei[8|] hehe, snakk om å glede seg til å bli bestemor. Den + MYE annet. Pickupen var full når vi kjørte hjem fra kragerø i påska. Hun er gal!!!! Men vi har fått mye nyttig og vi spart mye penger så vi er utrolig takknemlige altså.

Godt at de hjelper til.. [;)] Det koster myye penger.. Får litt hjelp selv.. [:)]

Ferdige??? Blir man noen gang ferdig da?Her blir jo alt bare pakket i esker uansett, skal til og med pakke ned vogna nå..... Har ikke kjøpt kommode eller badebalje, og det er sikkert mer vi trenger etterhvert, men foreløpig har vi det viktigste....som blir pakket i esker og bager til vi er kommet til Trondheim..... Gleder meg skikkelig til å pakke opp alt og få det på plass......[:D]

Herregud jeg er så langt fra ferdig.... [&:]
For det første - jeg venter på feriepengene mine. Og dersom det blir streik til mandag, så kan jeg ve langt etter de tenker jeg....

Senga står i deler, og venter på å bli skrudd sammen og redd opp. Bilstol må vi kjøpe, men da trenger jeg pengene først (ond sirkel). Kurven som vi skal ha i stua, den skal svigermor kle inn, og da trenger  hun kanskje det som står hjemme - kurv, stoff og tråd...

sukk - jeg er så treg. Alt går så sakte om dagen.

Vi har vel egentlig det meste.
Mangler bleier, flasker, pumpe, ammepute og smokker[:)]
Men tar det nå når jeg får pengene i slutten av mnd.

Vi ble ferdige i forrige uke [:)] Sengen er kommet opp med det fine sengetøyet, vognen står klar og stellekommoden er satt opp på badet, med alt tilbehør i skuffene. Det eneste vi mangler er uro til å ha over sengen og en uro i vognen, samt en spilledåse og baby-call. Klær har vi kjøpt minimalt med, regner med at det blir en del presanger. Jeg kan ikke tror at vi har alt på plass, jeg har nærmest hatt panikk over hvor lang innkjøpslisten var! Sykehusbagen er halvveis pakket, noen av klærne bruker jeg jo daglig.

mangler noen små ting.. overmadrass til senga, dyne og dynetrekk til vogna, babybjørn bæresele, ammeinnlegg , brystpumpe, flere håndklær og kluter (har hørt rykter om at det kommer til å gå mye av det),zinksalve og babyolje... hmm har sikkert glemt no..[:D]
Vi skal snart kjøpe Thule Spirit skiboks for å få plass til barnevogn og utstyr I en Nissan Primera Stv. 99.mod. Har 2 hunder som opptar hele baggasje rommet så vi nesten ha skiboks, hvis vi da ikke velger å kjøpe større bil (uaktuelt nå[;)])

Vi mangler stellebord/stellepute etter hva vi går for tilslutt,Tummy Tub, ammepumpe, tåteflaskerflasker, bleier, bæresele, vippestol hvis vi går for det og kanskje en bleiebøtte kunne vært lurt

Ligger veldig etter jeg[:(] Men på torsdag tror jeg at jeg skal ta med meg mamma på handle tur å se om jeg kan få skaffe meg siste rest.. er mest stelleutstyr og bleier å sånt jeg mangler...

en del venter jeg med til babyen er kommet...

Back
Topp