Folk er forutinntatte og mener det er noe feil hjemme når sykdom ikke synes. Jeg er vant til stygge blikk pga mine sønns smerte hyl som kan var opptil 2 timer, men baksnakking sårer. Han skriker så lenge han trenger og ingenting hjelper. Han gikk rundt i nesten en time mens jeg gikk hakk i hel i fjor, kan tru jeg fikk mange blikk men ingen sa noe heldigvis. Takler det dårlig. Noen kom bort å så ifra ang eldste en gang og jeg ble bare paff. Sånt liker jeg ikke. Ingen veit hva som foregår. Min eldste er sensitiv og kan klikke når det kommer følelser hu ikke skjønner. For hennes sikkerhet så festet jeg selen i vognen med makt, men det likte visst ikke den andre personen. Den vognen holdt på å velte flere ganger. Heldigvis roet hu seg ned fort og alt gikk bra. Vanskelig dette med følelser for hu. Jeg skjønner hu godt siden jeg er sånn selv men noen sånne anfall skjer innimellom. Ikke alltid like lett å roe ned når hva som hjelper forandrer seg hele tiden. Jeg setter pris på hjelp og råd men ikke kjeft fordi jeg prøver å hjelpe dem eller baksnakking.At folk kan baksnakke og oppføre seg slik er jo bare trist[emoji20]