Er absolutt alle kvalme???

Jeg har ikke kastet opp, men er mye uggen. Det var værst på sydenferien. Ganske mye jeg spiste der som jeg ikke engang kan ha i huset (bla. rosmarin, tomatbønner, friterte greier, yoghurtnøtter og andre nøtter med krydder). Men det værste er kokosvann. Det drakk jeg veldig mye av de første ukene og nå kan jeg ikke tenke på det engang! Ikke noe problem med matlysten da, men må holde meg til de riktige tingene ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
.
Jeg har ikke kastet opp, men er mye uggen. Det var værst på sydenferien. Ganske mye jeg spiste der som jeg ikke engang kan ha i huset (bla. rosmarin, tomatbønner, friterte greier, yoghurtnøtter og andre nøtter med krydder). Men det værste er kokosvann. Det drakk jeg veldig mye av de første ukene og nå kan jeg ikke tenke på det engang! Ikke noe problem med matlysten da, men må holde meg til de riktige tingene ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Ja, det var det da - holde seg til de riktige tingene :p Jeg har sjøldisiplin på størrelse med en flatlus, såeee, det går liksom den veien høna sparker:eek: Møt den nye "søppelkverna" i vårt hus; damdididei: Hurlumhei!:rolleyes:
 
Jeg er ikke kvalm.. Men det er ingenting som frister,,, jeg blir småuggen a alt jeg lurer på å spise.. Også er det noe jeg får skikkelig lyst På, så lager jeg det og da blir jeg skikkelig uggen når jeg lager det.. Aldri vært sånn før.. Nå for tiden er alt av egg, eggerøre osv det værste jeg kan tenke meg.. Det er det beste jeg vet til vanlig


Sent from my iPad using BV Forum
 
.
Ja, det var det da - holde seg til de riktige tingene :p Jeg har sjøldisiplin på størrelse med en flatlus, såeee, det går liksom den veien høna sparker:eek: Møt den nye "søppelkverna" i vårt hus; damdididei: Hurlumhei!:rolleyes:
Hehe.. de riktige tingene er ikke nødvendigvis de sunne. Noen ganger spiser jeg noe, og etterpå bare, nei, nå kan jeg ikke spise det noe mer! Som regel er det noe usunt eller prosessert (og glad er jeg for det), men har nok av usunne cravings og!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Last edited:
Ikke kvalm. Men vært litt uggen en og annen ettermiddag. Ingen problemer med mat. Spiser alt :)


❤️ lille ❤️ 24/3-15 ❤️
 
Jeg har vært veldig lite kvalm frem til nå for noen dager siden, da kom kvalmebølgene for fullt. Må spise en gang i timen for å holde kvalmen vekk.
 
Jeg har egentlig tatt det for gitt at jeg kom til å bli kvalm, da på morgenen, og kaste opp. Så jeg er jo nesten litt forfær over at jeg er såpass lite kvalm og at det kommer på kveldene. Ooog at matlysten er så til de grader på topp :p

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Æ e heller ikke kvalm, akkurat samme greia hær:p
Sku gjerne ønske æ va litt dårligere, bare så æ sku slutte å nærve over om alt e i orden:p
 
Sjikkelig kvalmen her, spiser ofte og dermed blir det mye mat. Men om det plutselig blir en stund til jeg spiser så spiser jeg masse og så blir jeg kvalmen igjen..


Prinsesse juli 10
Endelig, Mars 2015
 
Vi kan godt bytte! Ikke kastet opp ennå *bank i bordet*, men kvalm og uggen konstant og brekker meg av lukter, smaker og konsistenser konstant "/ håper det gir seg snart, det skal bli deilig!

Sent from my LT26i using BV Forum mobile app
Helt likt her :(


Ei nydelig jente - juli 2011
Gleder oss til 1. mars 2015
 
Kvalm og kaster opp. Forskjellen fra sist er at nå sitter en del av maten allikevel. Og jeg klarer å spise. Ikke mye, men sist levde jeg omtrent på frukt, cockio og ritz kjeks i 9mnd. Vært igjennom dette for kort tid siden og har det friskt i minne. Dere som ikke kaster opp: nyt det:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kvalm og kaster opp. Forskjellen fra sist er at nå sitter en del av maten allikevel. Og jeg klarer å spise. Ikke mye, men sist levde jeg omtrent på frukt, cockio og ritz kjeks i 9mnd. Vært igjennom dette for kort tid siden og har det friskt i minne. Dere som ikke kaster opp: nyt det:)


Sent from my iPhone using BV Forum
Aaa, Ritz crackers er uvurderlig!! Funker krutt for meg. Har en på nattbordet nå, i og med at jeg er sengeliggende med dundrende migrene og tilhørende kvalme:p Ritz er da en meget god venn!!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Ikke så kvalm at jeg spyr, men uggen og kvalm når jeg er sulten :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ikke kvalm egentlig, men ganske uggen, spesielt hvis jeg blir veldig sulten.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Jeg er absolutt ikke kvalm, og spiser og drikker det jeg vil... Var hos legen første gang i dag, og var litt sonn... Er du sikker på jeg er gravid? Jeg på min side er super sikker, for jeg har allerede fått gigantiske pupper. YUHUU!!!
 
Ikke mye nei..
Litt uvel innimellom ja.. Men spiser nokså normalt, mye fyken..
 
Jeg er absolutt ikke kvalm, og spiser og drikker det jeg vil... Var hos legen første gang i dag, og var litt sonn... Er du sikker på jeg er gravid? Jeg på min side er super sikker, for jeg har allerede fått gigantiske pupper. YUHUU!!!
Puppene mine eksploderte i uke 6 :eek: Har måtte kjøpe nye bher for å prøve å være sånn noenlunde anstendig :p Har ellers merket GODT at jeg er gravid, inntil nå. Nå er krampene borte og ellers kjenner jeg lite. Noen runder for dag med duvelig kvalme, men det går veldig fort over:)
 
Hihi ja samme her. Men de er noen dager så onde. :/ går seg vel til. Jeg må nok på bh jakt jeg også etterhvert hehe. Høststorm, mørke og nettshopping. LOOKING FORWARD :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp